news08.net/ads.txt

הצעה נהדרת של חבר המועצה מוטי יוסף, למען בני הגיל השלישי: קירוי בתחנות האוטובוס ביישוב

חבר מועצת גן יבנה, מוטי יוסף, שלח לחברי המועצה ומחזיק תיק התחבורה יורם סויסה ולממלא מקומו רוני ארביב – מכתב אשר דן בסוגיית קווי האוטובוס ללא קירוי הקיימים ברחבי היישוב.

במכתבו מציין יוסף כדלקמן: “ידוע שמשרד התחבורה משתתף בעלויות הקמת סככות בתחנות אוטובוס ומהנחיות משרד התחבורה עולה כי הוא משתתף במימון הקמתן של סככות המתנה בתחנות הסעה לאוטובוסים בקווי שירות בתחבורה הציבורית ביישובים שונים בארץ”. בהמשך מפרט יוסף כיצד נעשית השתתפות המשרד בהתאם לנהלים ומוסיף: “אין צורך להכביר במילים ביחס לעובדה כי ארצנו הינה מדינה חמה ושמשית ובמצב דברים זה לא יעלה על הדעת שברחבי היישוב יהיו קווי אוטובוס ללא תחנה מקורה אשר יהא בה להגן על נוסעי התחבורה הציבורית מהשמש הקופחת או לחילופין מגשם. משיטוט שערכתי בישוב עולה כי לדאבון הלב ישנם לא מעט קווי אוטובוס ללא תחנה מקורה לפיכך אבקש התערבותכם בנושא”.

יוסף אף כיתב במכתב זה את היועצת המשפטית של המועצה, עו”ד יעל צוברי וכן את המנכ”ל אילן סוויסה. ברשומה שפרסם ברשת הפייסבוק הוסיף כי הפנה את תשומת לבם של סויסה וארביב “לאור פניות רבות מצד תושבים, וביניהם בני הגיל השלישי, המתלוננים על קיומם של קווי אוטובוס בישוב שאין בהם תחנות מקורות. אני סמוך ובטוח שפנייתי זו תזכה לטיפול רציני ומיטבי מצדם, והכל למען רווחת התושבים ומשתמשי התחבורה הציבורית בישוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן