news08.net/ads.txt

הצפי: סגירת כבישים 90, 40 לפרקי זמן ממושכים

היום (שני) הטמפרטורות ירדו מעט, הרוחות יתחזקו בעיקר בדרום ויהיה אובך בדרום ובמרכז הארץ. צפי לגשם עוצמתי ושיטפונות בדגש על אזור הרי אילת ודרום הערבה החל משעה הקרובה ועד לשעות הערב. חשש מהצפות בעיר אילת. בנוסף יש צפי לסגירת כבישים 90, 40 לפרקי זמן ממושכים בשעות הלילה אפשרות גם לזרימה חוצת גבול מאזור ירדן שתחסום את הגישה למסוף רבין.

על פי תחזית השירות המטאורולוגי, החל  מהיום (יום ב׳) ועד לשעות הערב של אותו היום צפוי גל ראשון של גשמים שעלול להשפיע בעיקר על דרום הארץ לרבות העיר אילת עם חשש לשיטפונות. החל מיום ג׳ (15/12) ועד ליום ד׳ (16/12) צפויה להתחיל מערכת חורפית סוערת אשר תשפיע על רוב אזורי הארץ ובעיקר באזורי הצפון וחוף.

במערכת זו, צפוי מזג אוויר גשום וסוער עם משקעים משמעותיים, ולכן ייתכנו הצפות ושיטפונות במוקדים שונים ברחבי הארץ, קרה ורוחות חזקות שיובילו לגלים גבוהים וסכנה לרחצה בים. משטרת ישראל נערכת למתן שירות מיטבי לציבור משתמשי הדרך, בכבישי הארץ ובצירים הראשיים בפרט, הכל במטרה לשמור על חייהם ובטיחותם של כלל אזרחי ישראל. כמו כן, יחידות החילוץ והמערך האווירי של המשטרה יופעלו בתוך זמן קצר במוקדים השונים ככל שיידרש, זאת במטרה להציל חיים.

המשטרה תפרסם כל העת מידע אודות חסימות כבישים ושיבושי תנועה בעקבות מזג האוויר. מומלץ לציבור להיות קשובים לאמצעי התקשורת. כמו כן ניתן לקבל מידע אודות שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל שמספרו 110. בכל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית מידית – יש לפנות ללא שיהוי למוקד החירום של המשטרה שמספרו 100. הערכות המשטרה כוללת גם תאומים והכנת כוחות שיגיעו לצמתי דרכים בהם יידרש טיפול וסיוע מידי כתוצאה מפגעי מזג האוויר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן