news08.net/ads.txt

הצצה ראשונה לקולקצית התכשיטים DANON לסתיו חורף 2023

 

צילום: שי תמיר

השיתוף פעולה המוצלח בין מותג התכשיטים DANON לבין פרזנטורית המותג דנית גרינברג הוליד קולקציה חדשה נוספת, החושפת את הטרנדים בתחום לסתיו-חורף 2023 ומתאפיינת בשילוב פריטים אופנתיים,  טרנדיים, מלאי סטייל ושיק.

זו הקולקציה השנייה שגרינברג מעצבת בשיתוף מעצבי תכשיטי דנון אך הפעם בקונספט שונה: “כל מה שאני רוצה בארון התכשיטים שלי….”. הקולקציה  החדשה כוללת  ליין רחב של פריטים המיוצרים ברובם מכסף טהור (925) בעבודת יד. בין הפריטים ניתן למצוא: שרשראות עדינות בשילוב אבני זירקון, שרשראות סטייטמנט בעלות נוכחות בולטת, עגילי HUGGIES ועגילים משובצים זירקונים ללוק ערב.

לדברי דנית גרינברג: “בשונה מהקולקצייה הקודמת, כמעט כל הפריטים בקולקציה  החדשה עשויים מכסף טהור, מה שיקל על העוקבות שלי שעכשיו יכולות להתקלח עם התכשיט ולהיכנס  איתו לים, לבריכה ואפילו לג’קוזי”. עוד אמרה גרינברג: “הקולקציה החדשה כוללת פיסים מיוחדים, שכל אחד מהם אני רוצה בארון התכשיטים שלי…..”

צילום: רני לוריא

לדברי דנית גרינברג: “בשונה מהקולקצייה הקודמת, כמעט כל הפריטים בקולקציה  החדשה עשויים מכסף טהור, מה שיקל על העוקבות שלי שעכשיו יכולות להתקלח עם התכשיט ולהיכנס  איתו לים, לבריכה ואפילו לג’קוזי”. עוד אמרה גרינברג: “הקולקציה החדשה כוללת פיסים מיוחדים, שכל אחד מהם אני רוצה בארון התכשיטים שלי…

לדברי אדיר פישר סמנכ”ל שיווק: “ברשת דנון תכשיטים החלטנו להשיק קולקציה נוספת עם דנית גרינברג, לאחר הצלחה מסחררת של הקולקציה הראשונה, וביקוש אדיר מצד הלקוחות, ביחד עם דנית הקשבנו לעוקבות ועיצבנו קולקציה מותאמת אליהן.הקולקציה תושק בתחילת אוקטובר באתר ובכל סניפי דנון החדשים עזריאלי , G סבא.”

צילום: אדיר פישר

מחירים לדוגמא: שרשראות החל מ-199 ש”ח,עגילים החל מ- 149 ש”ח,צמידים החל מ 199 ש”ח.

כל הפריטים בקולקציית החדשה הם limited edition ומספרם מוגבל.

חברת דנון מעניקה אחריות של שנה לכל התכשיטים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן