הקהילה הנוצרית האורתודוכסית ברמלה ציינה את חג הפסחא

חג הפסחא הוא החג הנוצרי החשוב ביותר שמציין את תחייתו של ישו שלושה ימים לאחר צליבתו וקבורתו בירושלים

לרגל חג הפסחא שנחגג השבוע בקהילה הנוצרית האורתודוכסית הגיע כמנהגו, ראש העיר רמלה מיכאל וידל לכנסיה האורתודוכסית לברך את האב ניפון מיצוליס, האב עבד אלמסיח פהים, יו”ר העמותה האורתודוקסית מר פאיז מנסור ואת כלל הקהילה הנוצרית. בחג פסחא שמח.

ראש העיר ציין את היחסים הטובים בין הקהילה הנוצרית לקהילות רמלה, היהודית והמוסלמית והדגיש: “הקהילה הנוצרית היא חלק בלתי נפרד מהעיר רמלה, קהילה שתורמת לשגשוגה ופיתוחה של העיר ותושביה. אני מאחל לכלל הקהילות הנוצריות – חג פסחא שמח של פריחה והגשמת חלומות. תבורכו”.

חג הפסחא הוא החג הנוצרי החשוב ביותר שמציין את תחייתו של ישו שלושה ימים לאחר צליבתו וקבורתו בירושלים (על-פי האמונה הנוצרית). הברית החדשה מספרת שלאחר תחייתו הופיע ישו מספר פעמים לעיני תלמידיו והורה להם להפיץ את האמונה בו. תחיית ישו היא הוכחה בעיני הנוצרים לכך שהוא המשיח והם רואים בתחייה הזו את הסימן לחסד שאלוהים מעניק לבני האדם.

השתתפו בנוסף חבר מועצת העיר עו”ד מוסא סאבא, מנכ״ל העירייה, רונן עזריה, תושבים ונציגי הקהילה הנוצרית.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה 2 בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן