news08.net/ads.txt

הקונסרבטוריון העירוני ברחובות חגג את סיום שנת הלימודים בקונצרט חגיגי במיוחד

 

מאות נגנים צעירים הופיעו בקונצרט סיום שנת הלימודים שנערך בהיכל התרבות. לבוגרים חולקו תעודות ומתנות מטעם עיריית רחובות והחברה העירונית ומנהלת המחלקה למוסיקה והקונסרבטוריון העירוני, ריטה וינוקור שהנחתה את הערב, הודתה לכל התומכים בקונסרבטוריון ובמוסיקה ברחובות ובראשם עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות.

קונצרט סיום שנת הלימודים של תלמידי הקונסרבטוריון העירוני למוסיקה רחובות, הפועל במסגרת עיריית רחובות והחברה העירונית, נערך בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני במעמד חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, ומנכ”ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל.

מנהלת המחלקה למוסיקה והקונסרבטוריון העירוני, הגברת ריטה וינוקור, הנחתה את הערב ושיתפה את הקהל בהישגי הקונסרבטוריון המרשימים ובתרומתו החשובה לחיי התרבות והחינוך בעיר. פתח את הערב אנסמבל חצוצרות בניצוחו של יעקב גלר, ובהמשך סיפרה וינוקור על פרויקט “בית ספר מנגן” הפועל ברחובות שנים רבות. במסגרת הפרויקט, תלמידי בתי הספר היסודיים לומדים בקבוצות קטנות בתוך בתי הספר נגינה בכלי קשת וכלי נשיפה. לאחר מכן הופיע בנגינה אנסמבל מתוך הפרויקט של בית ספר “בראשית” והקהל הוקסם מהנגנים הצעירים.

מלבד לימודי כלי נגינה פרטניים, בקונסרבטוריון משתתפים התלמידים בהרכבים ותזמורות וחווים גם נגינה בצוותא. על הבמה הופיעו אנסמבלים שונים של הקונסרבטוריון, אנסמבל נבלים בהדרכתה של טלי גלזר, אנסמבל כינורות בהדרכתה של כרמלה ליימן, אנסמבל סקסופונים בהדרכתו של יבגני גולדנברג, אנסמבל צ’לנים בהדרכתו של מארק סובולב. לאחר מכן עלו לבמה התלמידים אלון מרכוס ואיתן אופק, תלמידיה של נדיה ארחימוביץ, לנגינת פסנתר קסומה בארבע ידיים.

הערב המשיך עם מקהלת מיתר בניצוחה של מיכל אוקון, המקהלה הייצוגית של רחובות בקונסרבטוריון העירוני, בה שרים ילדים ובני נוער בני 18-10, המופיעים על במות חשובות ברחבי הארץ ובעולם.

וינוקור סיפרה על הפופולריות ההולכת וגוברת של נגינת הפסנתר בקונסרבטוריון. מתוך 400 תלמידים הלומדים בקונסרבטוריון, מעל 100 לומדים נגינה בפסנתר. היא אף הזכירה את מרתון הפסנתרנים ע”ש אסנת אבישי שוויפל שהפך למסורת מוסיקלית ברחובות, והודתה למשפחה ולארגון בני ברית לשכת הנשיא ויצמן, על תרומתם לאירוע זה.

בשלב זה של הערב עלו לבמה תזמורות כלי קשת צעירה וייצוגית בניצוחה של כרמלה ליימן וכלי נשיפה בניצוחו של שי בוקסבאום. הקהל התרשם מרמת הנגינה הגבוהה של תזמורות אלו אשר ייצגו את הקונסרבטוריון בכנסים ארציים במהלך השנה. בהמשך הופיעה בהרכב מלא ומרשים תזמורת קלאסיקה רחובות בניצוחו של דורון סלומון, עם הסולנית נעה שפירא, בוגרת הקונסרבטוריון.

במסגרת שיתוף פעולה בין הגופים הפועלים במחלקה למוסיקה, מתקיים בשנים האחרונות פרויקט מצוינות, במסגרתו מצטייני הקונסרבטוריון מנגנים ומופיעים עם תזמורת קלאסיקה רחובות, בניצוחו של דורון סלומון.

לבוגרים חולקו תעודות ומתנות מטעם עיריית רחובות והחברה העירונית ווינוקור הודתה לכל הגופים והאנשים התומכים בקונסרבטוריון העירוני ובמוסיקה ברחובות ובראשם עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש.

לסיום עלתה לבמה תזמורת הג’אז “ביג בנד” בניצוחו של יבגני גולדנברג. בזמן התארגנות התזמורת סיפרה וינוקור על המקום המכובד של הג’אז בסדרות המוסיקה ברחובות, וגם על פסטיבל מוסיקיץ שיתקיים בכניסה חופשית בערבי חמישי בחודש יוני. בקטע האחרון של התזמורת עלו לבמה כל המופיעים לשיר יחדיו את השיר “סימן שאתה צעיר” ובשיא ההתרגשות, לשמחת הילדים, הורדו מאות בלונים לבמה.

ראש העיר, רחמים מלול: הקונסרבטוריון מהווה את אחת מאבני הדרך החשובות של התרבות בעיר, ואנו גאים בתלמידיו בהווה ובעבר. נמשיך לקדם את התרבות בעיר לטובת התושבות והתושבים בכל דרך אפשרית.”

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם: “הנגנים הצעירים הפגינו כישורי נגינה מדהימים בקונצרט הסיום ואני רוצה להודות להם על הכבוד הרב שהם מביאים לעיר שלנו. תודה גם לכל מי שעמל במהלך השנה על הובלת הקונסרבטוריון להישגים מרשימים ברמה הארצית. יישר כח.”

מנכ”ל החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש, אייל פרנקל: “החברה העירונית גאה בפעילות הקונסרבטוריון העירוני, המהווה את אחת מאבני הדרך החשובות בקידום התרבות בעיר. אני רוצה להודות לכל השותפים בהובלת קידום התרבות ברחובות ולהזמין צעירים חובבי מוסיקה להצטרף לקונסרבטוריון, אשר רבים מבוגריו הם מוזיקאים מובילים בתחומם כיום בישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן