news08.net/ads.txt

הקורונה מגיע לוועד העובדים | היו”ר, רמי מדהלה, ובנו אובחנו כנשאי הנגיף: “גם בזמן הזה צריך להודות ל-ה'”

מלול|אביב איטח|21768666_1927622680581518_6907046286683888292_o|רמי מדהלה

מכת הקורונה ברחובות מגיעה גם למשרדי וועד העובדים: יו”ר וועד העובדים, רמי מדהלה, אובחן כנשא הנגיף – וכך גם בנו. הדברים פורסמו לראשונה בדף הפייסבוק ‘רחובותי אורגינל’. רמי מדהלה אישר את הדברים ואמר כי הוא חש בטוב. “בע”ה נעבור את זה. אני צריך בריאות ומאחל רפואה שלמה לכל עם ישראל. יש לנו חג של שמחה ואני מאחל לכולם שנדע לשמוח גם בזמן הזה – ולהודות ל-השם”.

עיריית רחובות פותחת קו אדום לדיווח על הפרת הנחיות למניעת התפשטות נגיף הקורונה –  08-9392219

עיריית רחובות פותחת החל מהערב קו אדום לדיווח על הפרות הנחיות הזהירות למניעת התפשטות נגיף הקורונה בעיר. ראש העיר, רחמים מלול, נחוש להוריד את שיעור התחלואה בעיר ולעצור את שרשרת ההדבקות. לפיכך הנחה לנקוט בצעד נוסף אשר יביא להידוק השמירה על ההנחיות ואכיפה אפקטיבית יותר: פתיחת קו אדום ייעודי רק לפניות בנושא הקורונה, כדי לצמצם את זמן הטיפול, להוריד את חשש המדווחים מפני הזדהות ולהביא לדיווחים בזמן אמת שייאכפו על מנת להרתיע את מי שלא שומר על ההנחיות.
במוקד העירוני הוקצה מספר ייעודי לקבלת הפניות וטיפול מיידי בהן, ללא הקלטה וללא צורך להזדהות. הדיווחים שיתקבלו יועברו מיידית- כפי שנעשה בחודשים האחרונים- לטיפול מערך האכיפה של הפיקוח והשיטור העירוני, אשר יטפלו מיידית במפרים.
נציין כי עיריית רחובות משקיעה רבות בהתמודדות עם נגיף הקורונה. אתמול הוקם קבינט הקורונה העירוני המורכב ממומחים בתחומי הרפואה והבריאות; לאחרונה תוגבר מערך המתשאלים בחקירות האפידמיולוגיות בעובדי עירייה שעברו הכשרה מיוחדת, וגם מערך האכיפה באגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני תוגבר בפקחים נוספים שעברו הכשרה מתאימה.

ראש העיר, רחמים מלול: ״פתיחת הקו האדום לדיווח על הפרות היא צעד נוסף שאנו נוקטים על מנת לצמצם את שיעור התחלואה בעיר, ולהגדיל את האפקטיביות של האכיפה אף יותר. אני קורא לתושבים להעביר לנו דיווחים בזמן אמת על הפרות של הנחיות הזהירות, ואנו נדאג לטפל בהם בחומרה. רק ביחד ובשיתוף פעולה ננצח את הנגיף בעיר ונחזור להיות עיר ירוקה״

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן