news08.net/ads.txt

“הקיבולת של הנמלים כיום תספיק לעשרים השנים הקרובות, אבל אנחנו חייבים לבצע פעולות משלימות”

חדשות 08 | אלי בר יוסף, השתתף בפאנל שעסק בנושא ‘האתגרים בתיאום ותכנון פרויקטים בתחום התשתיות’

אלי בר יוסף, מנכ”ל בפועל של נמל אשדוד, השתתף בוועידת התשתיות. בוועידה השתתפו בכירים ומקבלי החלטות במשק בתחום התשתיות, והיא עסקה באתגרים המרכזיים של ישראל בפיתוח פרויקטי תשתיות במגוון תחומים, וכמו כן בפתרונות לאתגרי תיאום בין הגופים המעורבים השונים ובערוצי המימון.

בר יוסף השתתף בפאנל האתגרים בתיאום ותכנון פרויקטים בתחום התשתיות, לצד רפי אלמליח, מנכ”ל מינהל התכנון, אורן כהן, מנכ”ל חברת הזכיינות, קבוצת שפיר, עו”ד מיה ליקוורניק, יו”ר נת”ע, ודן שנבך, מנכ”ל חוצה ישראל.

בין הדברים שנשא במהלך הפאנל: “אחד האתגרים של פיתוח תשתיות ראויות בישראל הוא תשתיות תומכות. היום, 98% מהכלל הסחורות מגיעות לישראל דרך הים, אבל תנועת המשאיות והכבישים מסביב לנמלים אינם מספיקים. בנמל אשדוד, תנועת המשאיות בתוך הנמל עומדת על בין 4,000 ל–5,000 משאיות בכל יממה — וזה מוביל לצווארי בקבוק מאוד קשים. המדינה חייבת לפעול כדי לשפר את מצב התשתיות הסמוכות לנמל, להשלים את הכבישים באזור יבנה צפון, לתעדף שינוע מטענים ברכבות בשביל לעמוד בקצב הצמיחה ולפתח את נושא העברה חופית הן למכולות והן למשאיות עם מטענים כלליים על גלנועים”

צילום: יח"צ נמל אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן