הקליניקה על גלגלים הגיעה לערב הוקרה ללוחמי גדוד שריון בתל אביב 

האירוע התקיים עם בני משפחותיהם של הלוחמים, שנהנו ממגוון דוכני מזון ופוד טראקים של סוגי אוכל שונים, לצד עמדות שהציעו בילוי ופנאי

עושים כבוד ללוחמי השריון: 

כ-1200 לוחמים גדוד שריון 363 של חטיבת 10 השתתפו בערב הוקרה

הגיע הישר משיקום ביה”ח מג”ד הגדוד אסף אילן, שנפצע בחאן יונס

ערב הוקרה והצדעה נערך  באמפי ווהאל, באוניברסיטת בר אילן, עם כ-1,200 לוחמים גדוד שריון של חטיבת  636, אשר יצאו מלחימה ממושכת בעזה, שם איבדו כמה מחבריהם.

גם המג”ד אסף אילן, אשר נפצע קשה במהלך קרב ממושך בחאן יונס, הגיע לאירוע היישר מהשיקום בביהח, שם פגש לראשונה את חייליו ופקודיו מאז הפציעה הקשה.

האירוע התקיים עם בני משפחותיהם של הלוחמים, שנהנו ממגוון דוכני מזון ופוד טראקים של סוגי אוכל שונים, לצד עמדות שהציעו בילוי ופנאי: עמדות יצירה לילדים לפורים, עמדות מסג’ ושיאצו ועוד.

הלוחמים ובני משפחותיהם נהנו מעמדת אתנחתא מפנקת שכללה טיפולי פנים, טיפולי עור  ואסתטיקה של ד”ר להבית אקרמן, שהגיעה עם הצוות המקצועי שלה כחלק ממיזם שהקימה במהלך הלחימה: ‘קליניקה על גלגלים’.

כמו כן ד”ר אקרמן העניקה ללוחמים ערכת מוצרי טיפוח לשימוש בשטח.

ד”ר אקרמן מסרה:

“אני שמחה שהצלחתי לגייס את צוות העובדים שלי משלוש הקלינקות, לערב מרגש שכזה. הצלחנו לפנק עשרות חיילים שעבורם זו היתה אתנחתא אמיתית אחרי לחימה ממושכת.

לדבריה: “זו התחנה החמישית במספר בה אנחנו לוקחים חלק למען לוחמות ולוחמי צה”ל במלחמה זו. אני נרגשת כשאני פוגשת את הלוחמים שעושים הכל למען המדינה, בחזית. בזכותם אנחנו מצליחים להמשיך לנהל שגרה כלשהי”.

 

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אסף לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן