news08.net/ads.txt

הקלנועית של חגי מנדלוביץ מ’איחוד הצלה’ תציל חיים

חגי מנדלוביץ חובש רפואת חירום ברשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה והינו בעל עסק לקלנועיות. כמעט מדי יום הוא נותן מענה רפואי ראשוני לקריאות רבות אשר בסמוך לבית העסק שלו בסיוע קלנועית

השנה לבקשת ראש סניף צוות 43 באיחוד הצלה יוני רוטנברג, דאג מראש חגי לקלנועית אשר תשהה עימו ברחובות ותסייע לו בהצלת חיים. כידוע לכל ביום כיפור הכבישים עמוסים מאוד בילדים על אופניים והולכי רגל, והתנועה לרכבים גדולים (אמבולנסים לדוג’) הינה קשה מאוד. ועל כן ככל שרכב ההצלה למענה הרפואי הראשוני הינו קטן יותר ובעל אפשרות תנועה טובה יותר, האפשרות לקצר את זמן המענה הרפואי הוא משמעותי.

לדברי יוני רוטנברג ראש סניף צוות 43 באיחוד הצלה “בארגון איחוד הצלה בוחנים כל העת כיצד ניתן לקצר את זמני ההגעה למענה הרפואי הראשוני. גם בחג הזה אני שמח שאנו יודעים לתת מענה רפואי טוב יותר, מהיר יותר ובזמן קצר יותר.
זוהי הזדמנות מצויינת להזכיר שמתנדבי איחוד הצלה יהיו פרוסים בעשרות בתי כנסת בגזרת הסניף ויהיו ערוכים למענה רפואי ראשוני”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן