news08.net/ads.txt

הקפות שמחת תורה בגדרה התקיימו במעמד ראש המועצה: “האירוע המסורתי כציון דרך לתחילתה של שנה חדשה מלאת אתגרים ופרויקטים במושבה”

רבים השתתפו בחגיגת שמחת תורה שהתקיימה ברחבת גוזלן ברחוב מנחם בגין בגדרה במעמד ראש המועצה יואל גמליאל. עוד השתתפו: סגני ראש המועצה יקותיאל תנעמי וסהר רווח, מנכ”ל המועצה ליאור מדהלה, חברי המועצה גילי אילון, אסף דרבה, ענת טל, אליאב מזגני, ציון ידעי, תומר אהרון, סהר פינטו, יו”ר המועצה הדתית שלמה תנעמי, הרב אלעד אליהו, מנהל מחלקת תרבות תורנית אמנון מלמד ובני נוער מתנועת הנוער בני עקיבא ומישיבת נווה.

גמליאל בירך את התושבים ואמר כי איכות חיים במושבה מתבטאת גם בקיום אירועים קהילתיים המחברים את כל קצוות האוכלוסייה והוסיף: “האירוע המסורתי של שמחת התורה היא ציון דרך לתחילתה של שנה חדשה מלאת אתגרים ופרויקטים במושבה שתציין בקרוב 135 שנה להקמתה”. באירוע הופיע הזמר אלעד שער ולהקתו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן