news08.net/ads.txt

הקצין ביצע מעשים מגונים בצעירה, אך משטרת אילת סגרה את התיק

חיילת משוחררת, טוענת באמצעות עוה”ד שלומי ביזק כי הוזמנה על ידי שני חיילים, קצין ורובאי אותם הכירה באוטובוס לאילת לחלוק איתם חדר במלונית, לאחר ששמעו באוטובוס שאין לה מקום לישון בעיר. השניים, כך נטען, התנו את צירופה בתנאי שתישא בחלק היחסי של עלות החדר, שבו הוצבו שלוש מיטות נוער לאורך קירות החדר.

על פי תלונתה במשטרה, בלילה השני בו ישנה בחברתם, התעוררה הצעירה ממעשים מגונים אותם ביצע בה הקצין. לאחר שהפצירה בו להפסיק ואף זעקה אך הוא המשיך, היא בעטה באשכיו בעוצמה וברחה מהחדר. לדברי עוה”ד ביזק, הצעירה הזמינה את המשטרה ונאלצה להתחבא מפני הקצין עד לבוא השוטרים, והקצין בינתיים ארז את חפציו בחיפזון, שלח לה לסלולרי תמונות של חפציו ארוזים, ומסר לה שהוא מפנה עבורה את החדר.

הקצין יצא מהמלונית והחל לברוח מהמקום, אך השוטרים שדיברו עם הצעירה וקיבלו את תיאורו זיהו אותו במנוסה ועצרו אותו. בחקירתו הכחיש הקצין חלק מהמעשים, ובחלק אחר שמר על זכות השתיקה – לדברי עוה”ד ביזק הדבר מעיד כי יש דברים בגו’. עוד אמר עוה”ד כי למרות חילופי המסרונים ביניהם, בהם הטיחה בו הצעירה את אשר ארע – הוא לא הכחיש את הדברים.

חרף כך, ולמרות שהציגה בפני המשטרה מסרונים נוספים שבהם היא מתארת את האירוע לבן זוגה, החליטה משטרת אילת לסגור את תיק החקירה בטענה כי “אין זה מקום המשטרה לטפל באירוע כזה, וגלגלה את האחריות למצ”ח”.

הצעירה פנתה לעו”ד שלומי ביזק, אשר ניסה קודם לכל, להגיע לפשרה במישור האזרחי מול הקצין, ובכך להימנע מההליך הפלילי – אך מאמציו לא נשאו פרי. בשלב זה, פנה עוה”ד ביזק אל משטרת אילת, לברר כיצד מקרה בו חשוד קצין בצה”ל במעשים מגונים באזרחית, וזאת במסגרת חופשה – מועברת החקירה לטיפול מצ”ח. לאחר מספר פניות של עו”ד ביזק למצ”ח, למשטרת אילת, ולפרקליטות מחוז דרום – הוחלט כי מצ”ח לא תטפל במקרה, והחקירה הועברה חזרה לטיפול של משטרת אילת, שבניגוד להחלטתה הקודמת, פתחה לאחרונה בחקירה, ולאחר מיצוי החקירה התיק יועבר לפרקליטות מחוז דרום.

נמשיך לעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן