news08.net/ads.txt

הקרן הקיימת,המועצה המקומית גן יבנה ו-“עם הטבע” מזמינות למחנה קיץ חברתי

זה ירוק, זה כייפי, זה חברתי וזה בחינם-מחנה הקיץ החברתי במרחב הירוק”עם הטבע”הוא המענה ליום שאחרי סיום הקייטנות.ילדים ישתתפו בו בחינם תמורת כמה שעות התנדבות בקהילה ביחד עם ההורים.

לראשונה בגן יבנה,אולי אפילו ברמה ארצית,מתקיים מחנה קיץ חברתי,שכולו על טהרת ההתנדבות והנתינה בקהילה.המחנה החברתי,תולדה של שיתוף פעולה בין קק”ל לבין “עם הטבע” גן יבנה,יפתח באוגוסט,לאחר שרוב הקייטנות כבר הסתיימו.המחנה מיועד לילדים העולים לכיתות א’ עד ד’, והוא יפעל מ-4 באוגוסט ועד ל-8 באוגוסט.המטרה היא לייצר בקהילה מסגרת תוכן איכותית,שלא תכביד על ההוצאה המשפחתית,תקרב אנשים אל היישוב ואל תרומה חברתית וסביבתית שבפועל – אינה כרוכה בהוצאה כספית.

הרעיון שעליו מושתת המחנה-תן כפי יכולתך בעזרה לטיפוח הקהילה בה אתה חי,וילדיך יקבלו את הזכות להשתתף במחנה קיץ איכותי ומקורי.זהו מצב בו כולם מרוויחים. בהיבט הכלכלי – חברתי.

 ההתנדבות של ההורים והילדים תתחלק לשניים. חלק ראשון יתקיים באחר צהריים של התנדבות  ב 31.7.19 ב”עם הטבע”. חלק שני – כל משפחה תחליט על מעשה טוב שהיא יכולה לעשות בסביבתה הקרובה ותעשה אותו לפי רצונה ובזמנה החופשי.הפעילות במחנה כייפית, מקורית ועשירה בתכנים המחזקים את הקשר של הילדים לטבע.היא משלבת משחקי חוץ מקוריים,כגון חדרי בריחה,משחקים בלשיים,בישולים בטבע, יצירה מקורית בחומרים טבעיים,תיאטרון סיפור,סיור מחוץ לתחומי גן יבנה ובילוי יום בבריכה. 

צוות המדריכים האיכותי הם יוצאי צבא,מתנועת “תרבות”,בעלי ניסיון רב בעבודה עם ילדים בתחומי האמנויות השונים.איתם ידריכו מדריכי נוער מגן יבנה,אשר הוכשרו להדרכה במרחב “עם הטבע”.ההכשרה של המדריכים כוללת העמקה בנושאי סביבה וטבע,וכמובן הקנייה של מתודות הדרכה, משחקים מקוריים ותכני פעילויות מגוונים במרחב.

המחנה מתקיים במרחב הירוק “עם הטבע”  שנמצא על שטח של 6 דונם של יער מאכל מלבלב, בצמוד לפנימיית הילדים בית אפל.  “עם הטבע” הוא מרחב המקבל אליו משפחות וקבוצות מגוונות של ילדים ומבוגרים בפעילויות לאורך כל השנה. 

בקיץ זה מתקיימות בו מסיבות טבע לכל המשפחה,מסיבות טבע לנוער,פסטיבל יוגה יו-גן יבנה,המעבדה לחיים הטובים ועוד,שהשנה אינן כרוכות בתשלום בזכות הקרן הקיימת שבחרה ב”עם הטבע” כמודל לימוד לפיתוח חיי קהילה סביב יער מאכל. 

את המחנה מרכזת נילי חצרוני, אשת חינוך תושבת גן יבנה,בעלת ניסיון בעבודה עם הגיל הרך ונוער משך 25 שנה,מביאה עמה את צד האחריות,הידע והניסיון שצברה משך שנים.משך השנים הייתה שותפה לייזום והנחיה של פרוייקטים אמנותיים ומוסיקליים במרכזם עמדו בני נוער.ההרשמה למחנה בטופס מקוון שיועלה לפייסבוק של “עם הטבע” או בטלפון 054-4918382

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן