news08.net/ads.txt

הראל שהם ביקר את הילד שנפגע בתאונת ה’פגע וברח’ ברמלה

חבר מועצת העיר רמלה, הראל שם הגיע אל בית החולים אסף הרופא שם מאושפז ילד בן 6 שנפגע בתאונת פגע וברח באורח קל -בינוני.

“הלכתי לבקר בבית החולים ולתת מתנה צנועה, לילד בן ה-6, שנפצע במהלך יום הכיפורים. הילד נסע על אופניו בצומת ברמת דן, כשנהג ערבי משתולל נכנס בו חזיתית וברח בפראות מהמקום לכיוון באר יעקב כשהוא משאיר אחריו את הילד הפצוע על הכביש”, כתב שהם ברשת החברתית. “יום הכיפורים השנה היה רצוף התגרויות, השתוללויות, ופרובוקציות מצד צעירים ערבים, בכל רחבי העיר. כל זה תחת אפו של שלטון חלש וחנפני, שעסוק בפסטיבלי שלום, במקום בביטחון ילדינו. מה צריך לעשות? מחסומים ברחבי העיר, נוכחות מוגברת של כוחות פיקוח וביטחון, הטלת קנסות וכתבי אישום על מפרי הסדר הציבורי, הידוק הפיקוח והאכיפה – בכל יום ובמיוחד ביום הכיפורים. לעשות הכל כדי שילד קטן בן 6 שבסך הכל רוצה לרכוב על אופניים – לא ימצא עצמו מאושפז בבית החולים”.

כפי שפרסמנו לראשונה בחדשות 08 – שוטרי תחנת רמלה פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים פגע וברח, ביצעו פעולות חקירה מתקדמות ואספו ראיות מהזירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. אמש עצרו השוטרים את החשוד – תושב רמלה בשנות ה20 לחייו – בביתו ואיתרו את הרכב הפוגע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן