news08.net/ads.txt

הרבנות הסירה את הכשרות ל"קפה קפה" של עודד פריניאן בקניון רחובות

צוות אגף גנים מפנה עץ שנפל בשל מזג האוויר (1) (1)|שאול צגהון|pp

מחלקת הכשרות במועצה הדתית ברחובות הפיצה הודעה לפיה הוחרמו תעודות הכשרות לבתי הקפה "קופיבוקס" ו"קפה קפה" שבקניון רחובות, "עקב אי ציות לנהלי הכשרות", לדברי אלי כהן, מזכיר המחלקה. 

גורם במועצה הדתית סיפר כי "מדובר באיש עסקים שיש לו את שני בתי הקפה הללו, הוא קיבל התראות על אי תשלום שירותי הכשרות לאחר שהוא לא שילם חודשים רבים והוא הוזהר לא אחת. לאחר תקופה של מספר חודשים הוחלט להסיר לו את הכשרות. אנחנו לא עובדים בחינם, הוא קיבל על כך שירות ועליו לשלם כמו כל העסקים האחרים, הוא לא שונה מאף אחד".

קפה קפה שייך לעודד פריניאן (פרי). עם זאת, מבדיקת המערכת עד כה לא ברור מהו בית הקפה "קופיבוקס", שאינו מצוין כלל ברשימת החנויות של הקניון.

הכל כשר. דה לה פה, רחובות

כזכור, לאחרונה הפיצו גורמים ברבנות ברחובות כי איש העסקים וחבר מועצת העיר, אבי קינד, מציג בחנויות רשת הקונדיטוריות המוצלחת שבבעלותו "דה לה פה", תעודות כשרות של עסקים אחרים. הודעת וואטסאפ מאחוריה עומדת, היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות, הרבנות הראשית לישראל – שהופצה בקבוצות של חרדים קוראת להחרים את קונדיטוריית "דה לה פה" – וכך נכתב: "בביקורת של מפקח היחידה הארצית בבית העסק 'עוגות דה לה פה' השוכן ברחוב יעקב 26 ברחובות, נמצא כי העסק מציג עצמו ככשר באמצעות תעודות כשרות השייכות לעסקים אחרים ובאמצעות כיתובים נוספים על גבי שלטים, בעוד לעסק זה אין תעודת כשרות מטעם הרבנות רחובות. הצגת תעודות של עסקים אחרים בעסק שאינו מושגח הינה עבירה על החוק ועלולה להכשיל את ציבור דורשי הכשרות. ידע הציבור ויזהר".

קינד לא נותר חייב והוציא הודעה נגדית באותן קבוצות הוואטסאפ: "לציבור שומרי הכשרות שלום, אני אבי קינד הבעלים של עוגות דה לה פה מזה כ-20 שנה. העוגות החלביות מיוצרות בראשון לציון והן בהשגחת הרבנות המקומית. עוגות הפרווה מיוצרות ברמת גן והן בהשגחת הרבנות המקומית. כל חנויות רשת דה לה פה בבעלותי, לא מיוצר בהן דבר ונמכרות בהן רק עוגות כשרות המיוצרות במפעלי דה לה פה. מכאן שהן משמשות כחנויות 'מכולת' והטענה שאני מציג תעודות כשרות של עסקים אחרים היא הוצאת דיבה, הטעיית הציבור וחילול ה׳" ובנוסף צירף תצלומים מתעודות המפעלים בהם הוא מייצר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן