news08.net/ads.txt

הרב החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידיו בשפלה: נתנאל דרעי מלוד – אב ל-14 ילדים

עצורר

פרשת הרב החשוד בעבירות מין בתלמידיו בשפלה: הותר לפרסום שמו של הרב נתנאל דרעי מלוד החשוד בביצוע עבירות המין. דרעי, בן 39 אב ל-14 ילדים, מנהל את אחת הקהילות הגדולות של חסידות ברסלב בלוד – “קהילת היכל הקודש” ותחתיו מאות תלמידים. אמש הוארך מעצרו בשישה ימים.

 הקהילה שהוא מנהיג מונה מאות משפחות, כאשר על פי שלוש התלונות שהצטברו נגדו מצד תלמידיו בני 14, 16 ו-19 הוא חשוד שביצע מעשי סדום והתעללות בקטינים. מהדברים עולה כי המעשים כללו על פי החשד ביצוע מין אוראלי, נגיעות באיברי מין, ליטופים ונשיקות. כל המעשים בוצעו על פי החשד בקטינים במשך שנים.

בקהילה הוצא דין מוסר על ידי בני הקהילה ומשמעו שמי שיעז למסור עדות נגד הרב הוא בעצם רוצח וניתן לפגוע בו על מנת לעצור את מתן העדות – עד כדי מוות. בצעד חריג פנתה המשטרה לשני בתי דין רבניים פרטיים לתת הסכמה לתלמידים להגיש תלונות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן