news08.net/ads.txt

הרב הקהילתי בקרית מלאכי לחוקרי יחידת המודיעין: “מעולם לא היה לי קשר עם שום ילדות או ילדים”

מורה חשוד

הסיפור על הסחיטה באיומים שעבר הרב הקהילתי בקרית מלאכי מתבהר מדי יום: “יש לי תמונות שלך מתעסק עם ילדות קטנות. אם לא תשלם לי 50 אלף שקלים במזומן אני אפיץ את התמונות והם יגיעו למשפחה ולקהילה שלך”, נכתב לרב בשבוע שעבר בהודעת הווטסאטפ. אחרי שהבין שהוא נמצא תחת מתקפת סחיטה ממקור לא ברור, החליט הרב להגיש תלונה בתחנת משטרת קרית מלאכי.

 

אחד הרבנים המוכרים בעיר יושב להנאתו בביתו ומקבל לפתע הודעת וואטסאפ ממספר לא מזוהה ובה נכתב: “יש לי תמונות שלך מתעסק עם ילדות קטנות. אם לא תשלם לי 50 אלף שקלים במזומן אני אפיץ את התמונות והם יגיעו למשפחה ולקהילה שלך”, הרב, שלא הבין את פשר ההודעה, החליט להתעלם ממנה, אך כמה ימים לאחר מכן קיבל הודעה נוספת: “זו ההזדמנות האחרונה שלך. כדאי שתשלם לי 30 אלף שקלים עוד הערב או שאני שאפיץ תמונות שלך מתעסק עם קטינים בתוך המקווה”.

אחרי שהבין שהוא נמצא תחת מתקפת סחיטה ממקור לא ברור, החליט הרב להגיש תלונה בתחנת משטרת קרית מלאכי. “אין לי מושג במה או במי מדובר. מעולם לא היה לי קשר עם שום ילדות או ילדים ומישהו סוחט אותי ומאיים עלי”, סיפר הרב לחוקרי יחידת המודיעין בתחנה.

מיד לאחר הגשת התלונה פתחו חוקרי התחנה בפיקודו של רפ”ק רוסלן ביסטרוב בחקירת הפרשה, ולאחר חקירה מעמיקה שנמשכה כמה ימים וכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים משוכללים, עצרו השוטרים חייל בן 21 מאשקלון בחשד שהוא זה שסחט את הרב.

מעצרו של החשוד הגיע לאחר שהחוקרים ביקשו מהרב לקבוע עמו פגישה בנקודה מסוימת בעיר, כביכול על מנת לשלם לו – וכשזה הגיע למקום המפגש הוא נעצר על ידי בלשי המשטרה. על פי החשד, אותו חייל, נהג בשירות סדיר, התחזה לנערה בת 15, וחוץ מהרב סחט עוד עשרות בעלי עסקים מאזור הדרום והמרכז. חלק מאותם נסחטים העדיפו שלא לערב את המשטרה, גם אם אותן תמונות לא באמת קיימות, ושילמו ל-ג’, כך על פי החשד, מאות אלפי שקלים על מנת להשתיק את הפרשה המביכה מבחינתם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן