news08.net/ads.txt

הרב הראשי, שמחה הכהן קוק, כינס ישיבה בביתו לקראת פרויקט דידקטי שייצא לדרך בקרב ילדי החינוך התורני: “על בשרי חוויתי את הקושי האינסופי שבטרגדיות תאונות הדרכים”

שמחה הכהן קוק

בשבוע האחרון, התכנסו מנהלי מוסדות החינוך החרדי בביתו של רב העיר הגאון רבי שמחה הכהן קוק, לקראת צאתו של פרויקט דידקטי בנושא הזהירות בדרכים.


הרב, שמכוון רוחנית את היוזמה ומהווה המנוע שמתניע את גלגלי הרעיון הגדול, הוא גם העומד בנשיאות ההנהלה הרוחנית של ארגון הזהירות בדרכים ומשלב מספר גורמים במטרה להחדיר את הנושא החשוב ללב הצעירים ולהקנות הרגלי בטיחות נכונים, בפרויקט חינוכי ייחודי שיקיף את כל ילדי החינוך התורני בעיר.
שמחה הכהן קוק

מאחורי הפרויקט עומדים מספר גורמים ששילבו ידיים במטרה להוציאו לפועל והם ארגון ‘זכרנו לחיים’ – הפלטפורמה החרדית העומדת בחזית הנושא, יחד עם המחלקה לחינוך חרדי בראשות חבר מועצת העיר שלמה מונטג ובהנהלת מיכאל כהן, ובסיוע מחלקת זהירות בדרכים בעירייה בניהולו של אייל לוי.

“כמו שאתם יודעים, על בשרי חוויתי את הקושי האינסופי שבטרגדיות התאונות דרכים”, סיפר הרב בדמעות למשתתפים, כשהוא מעלה את זכר אחיו, רבה הקודם של רחובות, הרה”ג שלמה הכהן קוק זצ”ל – אשר נקטף בחטף בתאונת דרכים נוראה, בה נספו גם אשתו הרבנית ושנים מילדיהם. במסגרת הפרויקט תחולק חוברת לימוד חווייתית, ייערך חידון פומבי וייערכו תחרויות שיימשכו עד חג הפסח. התלמידים ילמדו וישננו את כל הדברים של הלכות שמירת הגוף והנפש בדרכים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן