news08.net/ads.txt

“הרב” נתנאל דרעי, מלוד, הואשם בריבוי עבירות של מעשה סדום בקטינים; הפגנה תיערך מול ביתו הערב

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד הרשיע את “הרב” נתנאל דרעי, אב ל-14 ילדים (!!!) בריבוי עבירות של מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 שנה, מעשה סדום בקטין מעל גיל 16, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 שנה, מעשה מגונה ועבירות מין נוספות שביצע ב-3 תלמידים שלו, חלקן במשך מספר שנים, כשהיו בגילאים 13-17.

דרעי ידוע מאוד ברחבי לוד. הוא “רב” ומנהיג קהילה בעיר, מנהל בית מדרש ומעביר לאנשי הקהילה וילדיהם שיעורי תורה. הוא הודה בכתב האישום המתוקן במסגרת הסדר הטיעון הכולל כי ייגזרו על הנאשם 6 שנים ועוד 10 חודשי מאסר בפועל וכן פיצוי בסך 150,000 ש”ח לשלושת המתלוננים. בנוסף, יכתוב מכתב התנצלות למתלוננים ומשפחותיהם.

על פי הנטען בבית המשפט, במהלך שיעורי התורה, בהזדמנויות שונות, ביצע “הרב” במתלוננים עבירות מין בחדר הפנימי, תוך שהוא מציין בפניהם כי קרבתם אליו תעניק להם מעמד גבוה וכי הוא עתיד לשדכם עם אחת מבנותיו. המתלוננים ביצעו את כל דרישותיו של הנאשם, וזאת מתוך יראת כבוד ומפאת מעמדו הרם של הנאשם בעיניהם, משפחותיהם והקהילה כולה. על פי הסדר הטיעון, הסדר הטיעון כלל שינויים קלים בלבד בעובדות כתב האישום ולא כלל שינוי בעבירות, ונחתם בהסכמת המתלוננים.

ראש העיר לוד יאיר רביבו התייחס לגזר הדין: ”הנאשם הודה בדיון בעבירות המיוחסות לו, לקח אחריות על מעשיו והתחרט עליהם בעל פה ובמכתב התנצלות שרשם בכתב ידו. זהו יום עצוב מאוד לעיר ולקהילה הדתית שעדיין בהלם מהפרשה הקשה הזו. העירייה תלמד את פסק הדין ותפעל על מנת לטפל במה שדרוש ולוודא שתופעות פסולות כאלה לא יקרו יותר בעיר”.

בתוך כך, הערב בשעה 18:00 יפגינו תושבים רבים נגד דרעי אל מול ביתו. תחילה אמורה הייתה ההפגנה להתקיים בכיכר קומנדו מול בית העירייה אולם לפני זמן קצר הודיעו המארגנים כי ההפגנה הועברה אל מול ביתו של הנאשם. הבקשה הוגשה בשם מתנגדי כת היכל הקודש כנגד התנהלות כת הרב נתנאל ומטרתה הבעת מחאה כנגד התנהלות כת הרב נתנאל. עוד צוין במסמך הבקשה לעריכת ההפגנה של המשטרה כי צפויים להגיע כ-150 איש. הנימוקים המיוחדים לעריכתה הינם חוסר טיפול של עירית לוד בכת ובמבנים הלא חוקיים שלה. עם זאת יצוין כי היום הגיעו טרקטורים למבנה והחלו להרסו.

המרכז הישראלי לנפגעי כתות ציין ברשת: “נפגעי הרב דרעי מגייסים את כל המשאבים שנשארו להם בכדי לזעוק את זעקת הפגיעה שהייתה ועדיין נמשכת. חשוב להם להשמיע את קולם גם בשביל עצמם אך עוד יותר כדי להגביר מודעות ציבורית. והם מבקשים שנצטרף, ונעזור להם למחות נגד תופעת הכתות ההרסניות, נגד מנהיגים שמשתמשים בכל אידאולוגיה שהיא על מנת לשלוט ולתעתע באמונתם העיוורת של תמימי הדרך. הם מבקשים להשמיע את קולם כדי שראש העיר ישמע ויעשה משהו כי נמאס להם להמשיך ולפחד מאיומים והצקות שכבר גרמו לחלק מהם לעזוב את העיר.

“מחר נהיה איתם יחד מול בית העיריה ונתמוך בהם ככל שנוכל. הזעקה הזאת חשובה לכל הנפגעים והנפגעות באשר הם. לא משנה מי המנהיג הפוגע ובאיזו אידאולוגיה הוא משתמש על מנת לשלוט במאמיניו. כשמדובר בכתות הרסניות, מאפייני השליטה והפוגענות מתקיימים במידה דומה וכמעט מדוייקת בכולן, והן אלו שקובעות את היותן הרסניות ולא לגיטימיות. יש חשיבות מאד גדולה להצלחה של הפגנה כזאת ואנחנו מקווים להדהד את הזעקה משם הלאה להמשך הפעילות יחד עם הנפגעים. אז בואו ותתמכו!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן