news08.net/ads.txt

הרב נתנאל דרעי מלוד הורשע בעבירות מין; ראש העיר, יאיר רביבו: “יום עצוב מאוד לעיר ולקהילה הדתית”

בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע את הרב נתנאל דרעי בן ה-39 שתקף מינית, לאורך שנים, כמה מתלמידיו הנערים בבית המדרש בו הוא מלמד בעיר. על פי הסדר הטיעון, יגזרו על הרב שש שנים ועשרה חודשי מאסר בפועל והוא יידרש לפצות את המתלוננים בסכום של 150 אלף שקלים.

 

הרב דרעי הורשע בעבירות של מעשי סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 שנה, מעשה סדום בקטין מעל גיל 16, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 שנה, מעשה מגונה ועבירות מין נוספות שביצע בשלושה מתלמידיו, כשבחלק מהמקרים העבירות בוצעו במשך שנים, כשהתלמידים היו בני 17-13.

 

לפי כתב האישום, דרעי, רב ומנהיג קהילה בלוד, מנהל בית מדרש ומעביר לאנשי הקהילה וילדיהם שיעורי תורה במקום. בבית המדרש קיים חדר בו הוא העביר שיעורי תורה, בין היתר, גם למתלוננים. מתוך חדר הלימוד ישנה גישה לחדר פנימי עם מיטה, ששימש את הנאשם למנוחה, ובו הוא תקף מינית את המתלוננים.

במהלך שיעורי התורה, בהזדמנויות שונות, דרעי ביצע במתלוננים עבירות מין בחדר הפנימי, תוך שהוא מציין בפניהם כי קרבתם אליו תעניק להם מעמד גבוה וכי הוא ישדך להם את אחת מבנותיו.

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו הגיב בנושא: “הנאשם הודה בדיון בעבירות המיוחסות לו, לקח אחריות על מעשיו והתחרט עליהם בעל פה ובמכתב התנצלות שרשם בכתב ידו. זהו יום עצוב מאוד לעיר ולקהילה הדתית שעדיין בהלם מהפרשה הקשה הזו. העירייה תלמד את פסק הדין ותפעל על מנת לטפל במה שדרוש ולוודא שתופעות פסולות כאלה לא יקרו יותר בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן