news08.net/ads.txt

הרגע הגדול של עירוני אשדוד: בני סכנין מגיעה מחר לאצטדיון הי”א במסגרת גביע המדינה

גביע המדינה סיבוב ז’,הרגע שלו חיכו המון זמן במכבי עירוני אשדוד. 4 שנים מאז הקמתה, תפגוש הקבוצה מליגה א’ את בני סכנין שמצידה מציגה שורת שחקנים מהדרג הגבוה. המשחק יועבר בשידור מלא בערוץ הספורט.

4 שנים מייגעות וקשות עברו על עירוני אשדוד. השארות בליגה ב’, בעיות תקציביות שאף פעם לא נגמרות, המאמן שי מאור שפוטר השבוע. אך על אף כל זאת, בעירוני נרגשים ומחכים למפגש הכל כך מסקרן שיערך מחר בשעה 19:30 באיצטדיון הי”א שבאשדוד, בה יערכו את לא אחרת מאשר בני סכנין שנשרה שנה שעברה לליגת הלאומית. סכנין,מחזיקת גביע המדינה ב-2004, נחשבת עדיין קבוצה מצויינת שמציגה שלל כוכבים בדמות: ראדי, כליאבת, מוגרבי, סארי פלאח וחאלד חאליילה.

עירוני אשדוד מגיעה למשחק לאחר הפסד בשישי האחרון 3:0 לכפר קאסם. ביכולת די מבישה, הקהל לא חסך את דעתו וליווה את השחקנים בשריקות בוז צורמות. הסיפור לא הסתיים, וכבר בסוף המשחק שי מאור דאג להכנס לחדר ההלבשה ולהגיש את התפטרותו יחד עם עוזרו יוסי אברהם. אין ספק שהיה זה עניין של זמן, עירוני הציגה מתחילת העונה משחק שבלוני ומסורבל. קשה להאשים את המאמן במצב הנוכחי, לאחר שיש בעיות בעמדות שונות בקבוצה.

כעת עירוני ניצבת בפני משוכה לא פשוטה. משחק שיכול להוות תפנית במועדון אם מחר יצליחו לעשות את הבלתי יאומן. הסיכויים לא באים לטובתם בלשון המעטה, אך הקהל הגדוש שיגיע וילווה את הקבוצה כמו תמיד, בתוספת הטלטלה שעברה עירוני בצוות המקצועי, אמור להוציא את השחקנים לדרך חדשה. בדגש שזהו רק תחילת העונה וליקויים רבים יכולים להשתפר.

לגבי סכנין? הקבוצה שמדורגת במקום השביעי בליגה הלאומית, תגיע למשחק במטרה לגמור אותו כמה שיותר מהר ולתת לשחקנים הבכירים מנוחה לקראת משחקי הליגה.

השידור יועבר בשידור מלא בספורט 5. מהבחינה הזו, עירוני תקבל חשיפה גדולה לה ציפו מאז הקמתה, ואת ההתרגשות הזו ניתן לראות ברשתות החברתיות, כאשר אוהדי עירוני אשדוד דואגים לעדכן על הפתעות שצפויות ביציע.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן