news08.net/ads.txt

הרוג ו-5 פצועים בתאונת דרכים קטלנית בכביש 7

כונני מד”א-הצלה דרום הוזנקו (בין שלישי לרביעי) על ידי מוקד הכוננים של מד״א לתאונת דרכים קשה בכביש 7, סמוך למחלף גדרה. 

כונני מד”א-הצלה דרום וצוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לשישה נפגעים כתוצאה מתאונה בין שני כלי רכב. פרמדיקים של מד״א קבעו את מותו של צעיר כבן 30, ואמבולנסים של מד״א פינו למרכזים הרפואיים אסותא אשדוד וקפלן 5 פצועים באורח בינוני וקל.

חובשי מד״א-הצלה דרום, נתנאל מוסאי ואריאל קוטלר סיפרו:
״הגענו ראשונים למקום והבחנו בזירת תאונה קשה מאוד בין שני כלי רכב. יחד עם חובשים ופרמדיקים נוספים של מד״א הענקנו סיוע רפואי ראשוני וטיפול מציל חיים ל-5 פצועים באורח בינוני וקל, פצוע נוסף בתאונה היה מחוסר הכרה וסבל מחבלות קשות, ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותו בזירה״.

תולי בגליבטר חובש איחוד הצלה סיפר: “מדובר בזירת תאונה קשה מאוד הנפרסת על עשרות מטרים עם מעורבות 3 רכבים פרטיים. ביצענו פעולות החייאה בגבר כבן 30 שלמרבה הצער מותו נקבע במקום. כמו כן הענקנו סיוע רפואי ראשוני ל-4 נפגעים נוספים בדרגות פציעה שונות והם פונו בניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים לבית החולים.”

מאיר אלטמן חובש איחוד הצלה סיפר: “הענקנו בזירת התאונה סיוע רפואי ראשוני לשני גברים שנפצעו באורח בינוני ולגבר ואישה שנפצעו באורח קל. לאחר מכן הם פונו בניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים לבית החולים להמשך טיפול”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן