הרחבת פעילות מרפאת כללית רפואה משלימה בפלורנטין תל אביב 

“לאור הביקוש לטיפולים משלימים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית”.

הרחבת פעילות מרפאת כללית רפואה משלימה בפלורנטין תל אביב 

שלוחת כללית רפואה משלימה בפלורנטין מציעה ימי טיפול נוספים לטיפולי רפלקסולוגיה, טיפולי דיקור ושיצא, וטווינא

שלוחת כללית רפואה משלימה בפלורנטין בת”א מוסיפה ימי טיפול נוספים לתחומי הטיפול: רפלקסולוגיה, טיפולי דיקור ושיצא, וטווינא. אלה, מצטרפים לטיפולי האוסטאופתיה המוצעים במקום. השלוחה משויכת למרפאת הורוביץ, אשר מנוהלת ע”י אוקסנה טיחומירוב.

אוסטאופתיה – שיטת טיפול במגע אשר נוסדה בארה”ב לפני למעלה ממאה שנים. השיטה מבוססת על אנטומיה ופיזיולוגיה, ובמקור נועדה לעזור לאנשים להחלים ממחלות קשות בתקופה שקדמה לשימוש בתרופות בנות זמננו, אך בימינו יכולה לסייע בטיפול בבעיות שונות ובעיקר בעיות שלד ושרירים במסגרת הרפואה המשלימה האינטגרטיבית ביחד עם טיפול הרפואה הקונבנציונלית.

יתרונה הגדול של אוסטאופתיה הוא בעובדה ששיטת הטיפול הזאת מתאימה לכל סוגי האוכלוסייה – החל מתינוקות בני ימים בודדים, דרך ילדים ונערים ועד למבוגרים ואף לבני הגיל השלישי המתמודדים עם כאבים או בעיות רפואיות שונות.

דיקור סיני הוא טיפול עתיק אך פופולרי מאוד גם בימינו שיכול לסייע בטיפול במגוון כאבים כרוניים ואקוטיים – בגב, בצוואר, במפרקים וכאבים נוספים. המטפלים בדיקור מציעים טיפול מותאם אישי בראייה הוליסטית כדרך נוספת לטפל במגוון מצבים בריאותיים – מבעיות שינה, דרך בעיות עיכול, התמודדות עם חרדות וסטרס ועד לבעיות פוריות ועוד. כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתחילים בפגישה עם רופא MD שמתאים את תוכנית הטיפולים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת, ההתאמה שלו מתבססת על הניסיון הקליני הרב יחד עם המחקרים בתחום שהצטברו עם השנים.

טווינא היא שיטת טיפול שבאה מעולם הרפואה הסינית ומכונה גם “עיסוי סיני”. ייחודו של העיסוי העתיק הזה טמון במידה רבה ביכולת שלו להשפיע על מגוון רחב של בעיות, בדגש על בעיות אורתופדיות וכאבים כרוניים מסוגים שונים. הניסיון של המטפלים בשיטה מלמד שהיא יכולה לסייע למי שסובלים מכאבי שריר ושלש שונים,ממוגבלויות בתנועה – עם או בלי כאבים. בנוסף, השילוב של העיסוי והמגע בנקודות ייעודיות בגוף מאפשר לשפר את זרימת הדם והאנרגיה ובכך להגביר את האיזון בין הגוף והנפש.

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.

לדברי ד”ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה:

“אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית”.

כתובת: דרך שלמה 43, תל אביב, טלפון לתיאום תורים- 03-6440939

מועדי פעילות השלוחה:

ראשון: 15:30-19:00, שלישי: 14:00-19:00 דיקור ושיצא\טווינא, רביעי: 8-13:30 רפלקסולוגיה, חמישי: 8:00-13:30 טווינא ושישי 8-12:00 דיקור.

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

צילום: רוני סופר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן