news08.net/ads.txt

הרחובותי הבכיר במבצע “שומר חומות”, סגן עידן משה, בראיון מיוחד

עם הפסקת הרש בין ישראל לחמאס, מתפנה סגן מפקד פלוגת השליטה של הזירה הימית הדרומית, סגן עידו משה, תושב רחובות, לראיון אישי מנקודת מבטו על מבצע ‘שומר החומות’.

סגן עידו משה הוא סגן מפקד פלוגת שליטה בבסיס אשדוד של זרוע הים. בימים אלו, במסגרת מבצע “שומר החומות” הוא עושה את חלקו במאמץ המשותף להגנה על הגבולות בזירה הימית הדרומית – אבל פועלו לא נגמר בימים המבצעיים ושמירה על הבית טבועה בכל רמ”ח איבריו. כבר במשפט הראשון, ניכר שעומד בפנינו אדם מיוחד. לא תשמעו אצלו את המילה “אני” – רק “אנחנו”. בתפקידו, עידו אחראי על בטחון המדינה בגבול הימי של רצועת עזה. הוא וצוות חייליו אחראיים לוודא שאף אחד מגורמי הטרור לא חוצה את הגבולות בשום דרך והם מסכלים כל ניסיון פגיעה בכוחות צה”ל ובאזרחי מדינת ישראל בזירה הימית הדרומית.

“אנחנו אחרי שבוע אינטנסיבי, ממשיכים לעשות הכל בשביל להגן על המולדת ועל אזרחי מדינת ישראל במסירות רבה עם הרבה שמחת חיים ומוטיבציה גבוהה” אמר בביטחון. כששאלת האיום הימי על המדינה עולה, הוא משיב. “הגבול הימי שלנו אף פעם לא מאוים, כי זרוע הים עושה את העבודה שלה בצורה מצוינת”. כחלק ממאמץ הלחימה הכולל, עידו מתאר כי הזירה הימית הדרומית לוקחת חלק פעיל במאמץ שיתוף הפעולה הרב זרועי. הפלגה לוקחת חלק בכלל המאמץ, ופועלת להשגת כלל יעדי צה”ל ברצועה.

גם בתקופות מבצעיות ומורכבות, עידו לא מוותר לרגע על הקשר האישי, המורל הגבוה והמוטיבציה בקרב החיילים. “כשהחיילים, החיילות והקצינים רואים את כל השיגורים הרקטיים, את העשייה המשמעותית בחמ”ל… באותו הרגע הם מבינים את עבודת הקודש שהם עושים, וזה מחזק אותך ואת הדרך שלך”.

כבן העיר רחובות, שספגה גם היא שיגורים בימים האחרונים, הוא מספר – עם המון מודעות עצמית וקומץ של הומור עצמי – שהיה רוצה להגיד כי הוא זה שדואג יותר למשפחה, אבל אמו כנראה הייתה טוענת אחרת בהינתן ההזדמנות. “רחובות זה לא אשקלון,” הוא מזכיר בעידון, וממשיך לחזק את תושבי הדרום והעוטף בפרט, הן בפעולותיו בגבול והן במילותיו.

בסיום השיחה, עידו דואג לפרגן לעמיתיו עם מסר אחד נוסף: “שנדע ימים שקטים יותר, אני רוצה לחזק את כל בקריות השליטה של זרוע הים, בזירה הימית הדרומית, בים סוף, בצפון ובגבול שלנו ברצועת עזה בדרום. אתן עושות עבודת קודש, יושבות על כלל האמצעים ומוודאות שאף אחד לא חוצה את הגדר במטרה לפגוע במשפחות. אתן החיילות הכי טובות שצה”ל יכל לבקש, תמשיכו לעשות חיל ואני גאה בכן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן