news08.net/ads.txt

הרישום לקייטנות חוויות ייסגר מחר (ראשון) באתר www.havayot.org.il

ילדים

 

רשת חוויות תפעיל את “בית הספר של החגים” בצהרוני גני הילדים במהלך חופשת חנוכה. הרישום לקייטנה יתבצע דרך אתר רשת חוויות וייסגר מחר (ראשון) ב-11 בנובמבר בשעה 9:00

רשת חוויות, האמונה על הפעלת צהרוני גני הילדים בעיר, תפעיל את “בית הספר של החגים” בחנוכה. הקייטנה תתקיים בכל גני הילדים בעיר רחובות במהלך חופשת חנוכה, כאשר כלל הגנים יהיו פתוחים במסגרת הקייטנה לכלל ילדי העיר. ההרשמה תתבצע באמצעות אתר האינטרנט של רשת חוויות www.havayot.org.il. שימו לב: הרישום לקייטנה מיועד לילדי הגנים שלא רשומים לצהרוני הרשת.

“ביה”ס של החגים” בחנוכה עשיר בתוכן מהנה לילדים, פעילויות יצירה וחוגים בנושא חנוכה בהתאם לתכנית משרד החינוך. הצוות החינוכי שיפעיל את הקייטנות יכלול צוות מקצועי של רשת חוויות ועיריית רחובות. הקייטנה תתקיים בתאריכים 4-10.12.18, כ”ו בכסלו – ב’ בטבת (לא כולל שישי-שבת), בין השעות 07:30-13:00  (יום קצר בעלות 30 ש”ח ליום – כולל ארוחת בוקר) וניתן להירשם להארכה ליום ארוך 13:00-16:00 (בתוספת של 44 ש”ח ליום – כולל ארוחת בוקר וצהריים). המחיר כולל חצי שעה נוספת בבוקר.

הרישום לקייטנה יתבצע כאמור לעיל דרך אתר רשת חוויות  עד יום ראשון ה-11.11.18 בשעה 9:00. לאחר מועד זה לא תתאפשר כל הרשמה לקייטנת חנוכה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן