news08.net/ads.txt

הרמטכ”ל רב-אלוף אביב כוכבי מינה את גיל מסינג, בנו של סגן ראש העיר, חיים מסינג – לתפקיד דובר צה”ל

גיל מסינג מיבנה – דובר צה”ל הבא | בן 36, בנם של סגן ראש העיר, אל”מ (במיל.) חיים מסינג, לשעבר מפקד המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר, ואורנה מסינג – אשת עסקים ותכשיטנית בעלת שם. המינוי אושר על-ידי ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, וייכנס לתוקף בחודשים הקרובים. מסינג יחליף את תת-אלוף רונן מנליס המכהן בתפקיד בשנתיים האחרונות.

גיל למד בבית-ספר ‘האורן’ ע”ש גינסבורג ביבנה, בכיתה י”ב של המורה שרה אוחיון. בספר המחזור נכתב עליו:  “לכל בעיה גיל ימצא מוצא, מחושב כמוהו לא נמצא, חזק בכל תחום. חזק בלימודים וכל יכול, עזרה לזולת זה אצלו בגדול. בכל סוגיה הוא שולט במצב אתם עוד תראו עוד נשמע עליו”.

הוא התגייס לצה”ל בשנת 2001, ושירת בין היתר כקצין המבצעים של התקשורת הבינלאומית ביחידת דובר צה”ל. בתפקידו כנציג דובר צה”ל באוגדת עזה, שירת תחת כוכבי – מפקד האוגדה. בתפקידיו האזרחיים שימש בתפקידי ייעוץ תקשורת שונים של פוליטיקאים וחברות גדולות, בהן קבוצת ‘שטראוס’ ו’צ’ק פוינט’.

נשוי ואב לשניים, בעל תואר ראשון בממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה מטעם ‘המרכז הבינתחומי’ בהרצליה, ותואר שני בלימודי משפט מטעם אוניברסיטת ‘בר-אילן’.

מסינג וכוכבי נשארו בקשר פעיל לאורך השנים, ועם כניסתו לתפקיד המיועד הוא צפוי לקבל דרגת-ייצוג של אלוף-משנה, ולא תת-אלוף כמו קודמיו לתפקיד. זאת, לפי הערכות, בכדי לא להכעיס יתר על המידה את הקצינים הבכירים בצמרת צה”ל ובפורום מטכ”ל, אשר  חלקם כבר הביעו בתקשורת מורת-רוח מהמינוי, בשל מה שהגדירו: “חוסר ניסיונו בתחום והיעדר עבר צבאי חיוני ומשמעותי הנדרש לתפקיד זה – על אף יכולותיו המקצועיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן