הרמטכ״ל, רב-אלוף אייל זמיר, נפגש היום (ו׳) עם שורדי השבי, לירי אלבג, רומי גונן, עומר שם טוב וסשה טרופנוב.
הרמטכ״ל הביע בפניהם את הערכתו הרבה על השיחה הכנה ועמד על המחויבות של צה״ל לפעול להשבתם של כל החטופים.

מדברי הרמטכ״ל: ״רציתי לשמוע מכם באופן ישיר על תחושותיכם בתקופה בה הייתם חטופים וכוחות צה״ל פעלו בקרבתכם. החוויות שעברתם קשות ואתם משדרים עוצמה וחוסן הראויים להערכה. השבת החטופים והשמירה עליהם עומדים לנגד עינינו כל הזמן – אנחנו נמשיך לפעול בכל דרך אפשרית כדי לעמוד במטרות המלחמה – להחזיר את כל החטופים אלינו ולהכריע את ארגון הטרור חמאס״.
◼️ הצטרפו לחדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
■ הצטרפו לחדשות מלחמה בישראל חרבות ברזל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









