news08.net/ads.txt

חברי המועצה איטל בציר אלשיך ודר’ אסף אל בר לא ויתרו על חודש הגאווה ויצאו ביוזמה לחלוקת דגלי גאווה לתושבים

חודש הגאווה הבינלאומי חל מדי חודש יוני, אך השנה לא יתקיימו מצעדי גאווה בשל הקורונה. למרות זאת החליטו חברי המועצה מטעם “רחובות חופשית מרצ” וחברם לרשימה – הרן יקיר – המייצג את הקהילה, ליזום לראשונה חלוקת דגלי גאווה למרפסות של תושבי העיר.

לדברי איטל בציר אלשיך -יו”ר הרשימה: “בתקופה זו, אנו רואים מחד סולידריות חברתית וערבות הדדית בארץ שהפכו למילות מפתח בתקופת הקורונה אך מאידך עדיין מנשבות רוחות של גזענות באויר שאם לא נצא נגדם הם לא יחלפו עם הרוח גם לא כלפי הקהילה הלהטבית. נמשיך להיות קשובים לקהילה בעיר ולעמוד לרשותם”.

לדברי ח”מ אסף אל בר ומחזיק תיק צעירים ונוער:“אל לנו לשכוח ותמיד לזכור שכל בני האדם נבראו בצלם ושאפשר לאהוב את כולם וכולן ללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר. שכולנו יכולים להיות גאים במי שאנחנו, בדיוק כפי שאנחנו”.

הרן יקיר, ממובילי מצעד הגאווה בעיר מציין: “אמנם בשם הקורונה בוטלו לא מעט אירועים ציבורים וגם מצעד הגאווה, אך אנו חברי הקהילה נמשיך להזכיר לכולם שאנו כאן, לא נעלמים לשום מקום, נמשיך להיאבק למען חברה צודקת יותר, מכילה יותר ושיוונית”.

נעמה הכהן חברת הקהילה הלהטבית וממייסדות קהילת “קוויר בעיר” ברחובות מציינת: “לאורך כל השנה איטל ואסף מלווים אותנו ותומכים כלכלית ורגשית. לא מפתיע אותי שגם לקראת חודש הגאווה, למרות הקורונה שעצרה את ארגון המצעד הם שוב עמדו לצידנו ויזמו פעילויות מעוררות גאווה, תרתי משמע”.

במהלך החודש מתוכננים ארועים למען הקהילה שיתפרסמו בהמשך.
לקבלת דגל גאווה ניתן להירשם או להתקשר להרן יקיר +972545920156.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן