news08.net/ads.txt

הרצאות ייחודיות הועברו בכיתת הוותיקים של גן יבנה

שרה משה: “פרויקט כיתת הוותיקים מתקיים בהצלחה כבר מספר שנים”

כיתת הוותיקים של אורט ע”ש נעמי שמר הינה יוזמה בהובלתה של שרה משה שבמסגרתה גמלאי גן יבנה מגיעים פעם בשבוע, בשתי קבוצות, בימי ראשון ושני ומשתתפים בשיעורים, הרצאות ותכני העשרה מגוונים.

השנה, כחלק מהפעילות, החליטה שרה משה רכזת הקבוצה לשלב תכנים סביב קיבוץ הגלויות בישראל והשילוב של אוכלוסיות שונות בישראל. הרצאה ראשונה ומעניינת במיוחד עסקה ביהדות תימן והועברה על ידי המרצה ליזר זוסמן.

השבוע התקיימה הרצאה נוספת בנושא זה סביב יהדות בבל – עירק כאשר מי שהעביר את ההרצאה היה עמי בסון תושב גדרה. ההרצאה הייתה מרתקת ומעניינת מאוד והמשתתפים מאד נהנו.

“ההרצאה הייתה יותר ממעניינת, היא הייתה מרתקת. החומר היה קליל לא מסובך ורצית לשמוע עוד. תודה רבה!”, שיתפה אחת התלמידות שלקחה חלק בהרצאה.

רכזת הקורס, שרה משה מסרה כי: “פרויקט כיתת הוותיקים מתקיים בהצלחה כבר מספר שנים. אני שמחה שרבים תושבי גן יבנה מגיעים בשמחה ללמוד, להקשיב ולבלות יחד ונהנים מתחושת הביחד לצד סיפוק בלמידה”.

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן