הרצון מנצח: משחק ידידות בין צעירי “יש עתיד” לספיישל אולימפיקס במעמד ח”כ יואל רזבוזוב

במשחקי ספורט לרוב האתגר הוא הניצחון אולם במשחק הכדורסל הזה שהתקיים בסוף השבוע בהיכל הספורט שז”ר, היו קסם והתרגשות שגברו על הכל.

משחק הכדורסל הינו שיתוף פעולה בין נבחרת ספיישל אולימפיקס, ארגון המורכב מאנשים עם לקות שכלית המפתחים יכולות בתחומי ספורט שונים ומקדמים את עצמם מבחינה בריאותית, מנטאלית וחברתית, המובלת על ידי יגאל שטרית – ובין צעירי “יש עתיד”. האירוע התקיים במעמד יו”ר המפלגה ברחובות, סגן ראש העיר זהר בלום ובמעמד ח”כ יואל רזבוזוב.

ארגון ספיישל אולימפיקס  נוסד מתוך אמונה כי אנשים עם לקות שכלית יכולים בעזרת הנחיות נכונות ותמיכה, ליהנות ולהיטיב עם עצמם מהשתתפות בספורט יחידני וקבוצתי ללא קשר למוגבלותם ולמגבלותיהם. “בעצם השאיפה לנצח, הספורטאי עם לקות שכלית אינו שונה במאומה מהספורטאי הרגיל”, אומרים שם, “העיסוק בספורט בכלל ובספורט התחרותי בפרט מאפשר לאוכלוסיה ‘הרגילה’ לקבל ולכבד אותם כשווים לצידה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן