news08.net/ads.txt

הרצח באילת | הפרוד של הנרצחת נעצר – כל הפרטים

עם התקדמות החקירה ברצח האישה מהבוקר, ולאחר מעצרו של אחיה, עצרו חוקרי המשטרה באילת את הפרוד שלה ממנו חיה בנפרד ובהמשך תבקש להאריך את מעצרם של שניהם. לזירה הובאה מעבדה ניידת של משטרת ישראל ומלאכת איסוף הראיות נמשכת לצד המשך החקירה.

 

כזכור, בעקבות דיווח שהגיע היום (חמישי) למשטרת ישראל סמוך לשעה 05:30 אודות חשד לרצח אישה, שוטרים שהגיעו לזירה איתרו אישה בשנות ה-30 לחייה כשהיא ללא רוח חיים עם סימני חבלה.  החשוד במעשה, אחיה, נעצר והועבר לחקירה במרחב אילת. חובש בכיר במד”א אלי אלמליח שהוזעק למקום סיפר: “כשהגענו לדירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסו פנימה. האישה הייתה מחוסרת הכרה עם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה”.

מהמשטרה נמסר כי מדובר במשפחה מהמגזר הערבי ממרכז הארץ שמתגוררת כעת באילת. במשטרה בודקים האם הוגשו בעבר תלונות קודמות כנגד האח  והפרוד החשודים במעשה. עם קבלת הדיווח על האירוע הגיעו לזירה כוחות משטרה שפתחו בחקירה במהלכה עצרו, כאמור, את האח והפרוד שהובאו לחקירה, ובהמשך יובאו לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן