news08.net/ads.txt

ביום רביעי: הנחת אבן הפינה לפארק הטכנולוגי; גבי גאון: יום חג למזכרת בתיה”

יום חג במזכרת בתיה ייערך ברביעי הקרוב כאשר ייערך טקס הנחת אבן הפינה לפארק הטכנולוגי של מזכרת בתיה. הפארק יקרא “פארק האחד עשר” על שמם של אחד עשר מייסדי המושבה מזכרת בתיה שהוקמה בשנת 1883. במסגרת הטקס, תונח אבן פינה המסמלת את היציאה לדרך והוצאת היתר הבנייה למבנה הראשון בפארק.

לדברי ראש המועצה המקומית מזכרת בתיה גבי גאון: “מדובר ביום חג למושבה האהובה שלנו, לאיתנותה ולעתידה הכלכלי והתעסוקתי. מזכרת בתיה הוא יישוב עתיר בהון אנושי איכותי וזה אך טבעי כי התחום הטכנולוגי יהיה במרכז סדר יומה. אני קורא ליזמים ולחברות המובילות – מקומכם אתנו כאן. זהו ההזדמנות לצמוח יחד אל העתיד הנמצא ממש כאן בפארק הטכנולוגי השוכן בלב אזור ירוק עם נגישות תחבורתית מיטבית”.

הפארק הטכנולוגי הוא שינוי כיוון תפיסתי ובשורה חשובה ליישוב בתחום הכלכלי, הטכנולוגי והתעסוקתי. קידומו של הפארק, מגיע לאחר אישור הוועדה המחוזית לתכנית האסטרטגית אותה יזם ראש המועצה גבי גאון, במסגרתה נוספו זכויות בנייה, ועירוב שימושים של תעסוקה, מסחר, מלונאות / דיור מוגן / דיור מסחרי. הפארק צפוי להוות אבן שואבת לתעשייה עתירת ידע ולהביא עמו חברות טכנולוגיות משמעותיות. מיקומו האסטרטגי של הפארק אשר בליבו תחנת רכבת ואשר צפוי בעתיד להיות מחובר לכביש שש, מושך כבר כעת התעניינות רבה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן