news08.net/ads.txt

השבוע, שיתוף ציבורי רביעי יוצא לדרך בנס ציונה: תושבי שכונת הדר משפיעים על השכונה

 

מעל 2000 תושבי נס ציונה כבר בחרו. השבוע, שיתוף ציבור רביעי בשנתיים האחרונות- תושבי שכונת הדר משפיעים על השכונה שלהם ובוחרים את מתקני הפעילות שיוקמו בגינת בית הנוער המתחדשת.

שיתוף הציבור לתושבי שכונת הדר החל ביום חמישי האחרון, במסגרתו פנתה העירייה לתושבים לקראת חידוש הגינה הציבורית שממוקמת בשטח האחורי של בית הנוער ושאלה מה השימושים המתאימים והנכונים ביותר לתושבי השכונה. בהמשך לתוצאות הסקר ובחירת התושבים, תחודש הגינה הוותיקה ותחולק לשני מתחמי פנאי. מתחם מתקני המשחק הישנים יוחלף וישודרג ולצידו יוקם מתחם פעילות נוסף: התושבים יבחרו האם יעדיפו מתחם מתקני כושר וגינת כלבים או לחילופים מתחם מיני פאמפטרק – מסלול רכיבה על אופנים לילדים. שיתוף הציבור בשכונת הדר, הוא הליך שיתוף הציבור הרביעי שמקיימת העירייה בשנתיים האחרונות, מעל 2000 תושבים בשכונת הוואלי, סביוני נצר, וטוסקנה כבר ענו על הסקר, בחרו את המתקנים ואת השימושים הנדרשים להם במרחבי הפנאי הקהילתיים המתחדשים.

תושבי שכונת הוואלי בחרו במקום גינת הנחל שבוטלה בשל שיקולי בטיחות מתקן טיפוס ומתקן אומגה. המתקנים הותקנו לבקשת התושבים בגינה המחודשת והמשודרגת. תושבי שכונת טוסקנה בחרו במקום מתקני המשחק הוותיקים, מתקני כושר פונקציונאלי וספסלי מנוחה לאורך הטיילת. המזרקות בשכונה הושארו לבקשת התושבים. תושבי סביוני נצר העדיפו מתקני נינג’ה שהותקנו לבקשתם במקום מתחם המזרקות.

ראש העיר שמואל בוקסר: הגינה הציבורית היא של התושבים. אנחנו רואים שתושבים רבים נענים לשיתופי הציבור שאנחנו מקיימים, עונים על השאלון ומספרים לנו מה ההעדפות שלהם. אנחנו גם רואים, בגינות שכבר הוקמו, שכאשר התושבים מעורבים בהליך הבחירה, התוצאה מדויקת ומשרתת בצורה הטובה ביותר את צרכי השכונה והתושבים. אני מזמין את תושבי שכונת הדר להיכנס ולענות על הסקר ולספר לנו מה הם מעדיפים בגינת בית הנוער המתחדשת.

שיתוף הציבור עבור תושבי שכונת הדר, דרך שאלון דיגיטלי החל ביום חמישי ה 30.6.22 והוא יסתיים ביום ראשון ה 17.7.22. הודעות על הסקר נשלחו באופן ישיר לתושבים והם מוזמנים להיכנס לטופס, לענות על השאלות ולהשפיע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן