עיריית רמלה וקק"ל מבקשות להעמיק את שיתוף הפעולה ביניהן ולהרחיב את הפעילות המשותפת בעיר בשנים הקרובות. במסגרת זו אירחו ראש העיר, מיכאל וידל, ומנכ"ל העירייה, רועי מוסט, את מנהלת מרחב מרכז בקק"ל, ענת גולד, לפגישת עבודה מקצועית עם צוותי העירייה וקק"ל.
במהלך המפגש הוצגו הפעילויות המשותפות שמתקיימות כיום ברמלה, לצד תוכניות עתידיות שנועדו לחזק את הקהילה, לקדם חינוך סביבתי, לפתח מרחבים ציבוריים ולעודד מעורבות חברתית בקרב תושבי העיר.
בין הנושאים שעלו בפגישה: פרויקטים בתחום החינוך והקהילה, יוזמות סביבתיות, חיזוק תחושת השייכות והזהות המקומית, פיתוח מרחבים קהילתיים וקידום תוכניות לבני נוער.
ראש העיר מיכאל וידל הודה לקק"ל על השותפות ארוכת השנים ואמר: "החיבור בין רמלה לקק"ל הוא דוגמה לשיתוף פעולה שמייצר ערך אמיתי לתושבים. יחד נמשיך לפתח תוכניות חדשניות שיחזקו את הקהילה, החינוך ואיכות החיים בעיר."
מנהלת מרחב מרכז בקק"ל, ענת גולד, הביעה הערכה לעשייה העירונית וציינה כי קק"ל רואה ברמלה שותפה משמעותית לקידום פרויקטים בעלי השפעה חברתית, חינוכית וקהילתית רחבה.
בסיום המפגש סיכמו הצדדים להמשיך ולקדם תוכניות משותפות נוספות בשנים הקרובות, כחלק מחזון משותף לחיזוק הקהילה, פיתוח ההון האנושי והעצמת דור העתיד ברמלה.
◼️ חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









