news08.net/ads.txt

השחקנית הרחובותית לוסי דובינצ’יק נפלה מקומה רביעית בבניין מגוריה – מצבה קשה, משפחתה אופטימית

לוסי-דובינציק-לה-פונטיין_p

השחקנית לוסי דובינצ’יק, נפלה מקומה רביעית בביתה ביפו והועברה לבית החולים איכילוב בתל אביב כשמצבה מוגדר קשה. דובינצ’ק עלתה לישראל ממוסקבה בשנת 1989 עם בני משפחתה והתגוררה ברחובות.

אל מיון בית החולים הגיעו עם הידיעה על נפילתה שטרם ברורה, אביה, אחותה ואחיה נועם. על פי עדי ראיה היא פונתה משטח ביתה על ידי צוותי הרפואה והובהלה לחדר הניתוח ולאחר שיוצב מצבה – אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה.

“כפי שאתם כבר בטח יודעים אתמול אחותי אושפזה בעקבות הנפילה” כתב אחיה הצעיר נועם ברשת החברתית “תודה לכם על כל התמיכה, הדאגה והעזרה שהבעתם. לקח לי זמן לעכל את חומרת המצב והבום התקשורתי רק העיק עליי ועל משפחתי.

“מצבה של לוסי יציב כרגע עם מספר רב של שברים”, הוסיף, “כולנו ממתינים לעדכונים נוספים מהרופאים ואין לנו שום דבר לחדש בנושא. אני והמשפחה בילינו שעות בבית החולים במשך הלילה והיום בהמתנה לפיסת מידע חדשה לגבי מצבה. כולנו דאגנו מאוד ובמשך כל שעות ההמתנה לא ידענו כיצד להתמודד עם הסיטואציה הלא צפויה והנוראית הזאת. כרגע כולנו מקווים, שהשיקום יעבור בקלות ושהכול יחזור לקדמותו כמה שיותר מהר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן