השיחוק של לחמני: יועצת התקשורת הודיה שחר מצטרפת לסיעת אשדוד תנצח

אלי לחמני ממשיך לבנות את הנבחרת שלו ביסודיות. היום הצטרפה לנבחרת סיעת אשדוד תנצח גם הודיה שחר, היישר למשבצת הצעירים

השיחוק של ד”ר אלי לחמני – המועמד לראשות העיר אשדוד: יועצת התקשורת המוערכת הודיה שחר (32) מצטרפת לסיעת אשדוד תנצח.

הודיה שחר, אם ל-2, גדלה והתחנכה באשדוד, עובדת כיועצת תקשורת ואסטרטגיה במשרד יחסי ציבור בת”א. בעלת תואר ראשון במדע המדינה ותקשורת מאוניברסיטת תל-אביב, תואר שני בלימודי ביטחון מאוניברסיטת תל אביב, והיא סטודנטית לתואר ראשון נוסף במשפטים באוניברסיטת תל אביב. הודיה למדה בתיכון מקיף ו’ בכיתת מופ”ת, ייצגה את העיר אשדוד בחידון התנ”ך, כשזכתה בתואר “כלת התנ”ך” של מחוז דרום וסגנית חתן התנ”ך הארצי. היא שירתה בסדיר ובקבע בחיל המודיעין, ועשתה שליחות קיץ בניו-יורק, ארה”ב, מטעם הסוכנות היהודית.

הודיה תעסוק בתחומים שקרובים לליבה – קידום נוער, צעירים וסטודנטים, הרחבת הזדמנויות לימודים, תרבות, פנאי ותעסוקה לצעירים.

לדברי יו”ר האופוזיציה והמועמד לראשות העיר ד”ר אלי לחמני: “אני שמח לצרף את הודיה שחר לנבחרת “אשדוד תנצח”! הודיה היא אישה צעירה ומוכשרת, ומלאת מוטיבציה, שתוביל את תחום הצעירים בעיר. אשדוד היא שיאנית ההגירה השלילית בישראל. צעירות וצעירים רבים נוטשים את העיר, בגלל היעדר תעסוקה ראויה ומחירי דיור גבוהים. אעשה הכל כדי שילדי העיר יגדלו באשדוד את הדור הבא”

הודיה שחר מסרה: “אני מודה לד”ר אלי לחמני על האמון ומברכת על שותפות הדרך. כבר יותר מעשור שאני לומדת מחוץ לעיר ועובדת מחוץ לעיר, כי באשדוד אין מקומות תעסוקה להציע לצעירים. לאשדוד יש פוטנציאל להיות עיר מובילה, אבל במקום זאת היא עיר שעומדת במקום ולא מתקדמת. אני שמחה להצטרף לד”ר אלי לחמני, ומאמינה כי כראש העיר הוא יקפיץ את אשדוד לגבהים חדשים”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: יאיר קדוש

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן