השיטור העירוני ברחובות נלחם בנפצים | עירן גיאת: “אנו מקדימים תרופה למכה”

ראש העיר, רחמים מלול: “מדובר בחומר נפץ מסוכן מאוד”

מנהל השיטור העירוני ברחובות עירן גיאת, הפעיל את צוותו בכדי למנוע ככל שניתן את השימוש בחזיזים ונפצים. איך? מבצע אכיפה ממוקד ברחוב הרצל, בבנימין, בשוק העירוני, ברחובות ההולנדית, באבן גבירול ובקריית משה, לשם הגיעו שוטרים בליווי נציגי משרד הכלכלה בניסיון לאתר סוחרים שמאפשרים את הפצת הצעצועים המסוכנים.

השוטרים סיירו בעשרות בתי עסק בעיר במטרה לאתר בתי עסק המוכרים נפצים, חזיזים, זיקוקים, סמני לייזר וצעצועים מסוכנים נוספים. צעצועים מסוכנים שנמצאו הוחרמו באופן מידי ובעלי העסק זומנו לחקירה במשרד הכלכלה. המבצע המדובר מצטרף למבצעי האכיפה הגלויים והסמויים שעורך השיטור העירוני של עיריית רחובות בכל רחבי העיר. במסגרת המבצעים השונים השוטרים רושמים קנסות, מחרימים ציוד ומשתמשים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו רחפנים כדי לאתר ולתפוס בזמן אמת את מפעילי הנפצים.

עיריית רחובות קוראת לתושבים לסייע במבצע האכיפה ומזמינה אותם לפנות למוקד העירוני (106) על מנת לדווח על שימוש בנפצים והתקהלויות חריגות. כידוע, השימוש בנפצים מסכן את תושבי העיר הסובלים ממפגעי סביבה ורעש חמורים, ובנוסף את משתמשי הנפצים המסכנים את עצמם בקטיעת אצבעות, כוויות קשות, פגיעות בעיניים עד לכדי עיוורון ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול: “נפצים וחזיזים עלולים להיראות כמו משחק אבל מדובר בחומר נפץ מסוכן מאוד. בשבועות האחרונים השיטור העירוני מבצע פעולות אכיפה כנגד המשתמשים בנפצים וכנגד מפיצים ומוכרים. אני קורא לתושבים לשמור על ערנות ולדווח למוקד העירוני בזמן אמת כדי שנוכל להגיע למקום”.

עירן גיאת, מנהל השיטור העירוני: “בכל שנה לקראת חג הפורים אנו מקבלים קריאות רבות מצד התושבים בנושא שימוש בנפצים וחזיזים. המבצע הנוכחי אליו יצאנו הבוקר מנסה להקדים תרופה למכה ולמנוע את מכירתם של הצעצועים המסוכנים ובכך לשמור על שלומם של ילדים ונערים ועל השלווה ברחבי העיר”.

צילום: דוברות עיריית רחובות | צילום ראשי: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן