השיטפון בציחור: כוחות החילוץ איתרו נעדרת בת 20

לאחר הערכה רפואית במלר״ד סורוקה, הוחלט לאשפז את הצעירה בת ה 20 שחולצה מהשטפון בנחל ציחור.

פרשת השטפונות בדרום הארץ ממשיכה לייצר כותרות ובראשן הנעדרים.

ממשטרת ישראל נמסר:

במסגרת מאמצי האיתור של הכוחות בשטח,  אותרה וחולצה אחת הנעדרות כשהיא במצב טוב ומתקשרת עם הסביבה.

צוותי החילוץ ממשיכים בפעולות נרחבות לאיתור שני הנעדרים הנוספים.

בהמשך למאמצי החילוץ, בוצעה הערכת מצב של ממ”ז דרום, ניצב פרץ עמר ביחד עם כלל גורמי החילוץ, החירום וההצלה בשטח. כוחות רבים ממשיכים בפריסה רחבה, בחיפושים אחר שני הנעדרים הנותרים, בשילוב מסוקים ורחפנים, בנוסף לסריקות רגליות של גששים באזור האירוע.

ממד”א נמסר:

בשעה 09:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב נגב, על צעירה שאותרה כעת בהכרה מלאה, כ- 4 ק”מ צפונית לצומת ציחור לאחר שככה”נ נעדרה בזמן השיטפונות. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח סורוקה, צעירה כבת 21 במצב קל, בהכרה מלאה, עם חבלות בגוף והיפותרמיה קלה.

חובש בכיר במד”א אלי שריקי סיפר:

“הייתי עם האמבולנס סמוך לחפ”ק החיפושים שהוקם סמוך לנחל ציחור, קיבלתי דיווח שאחת הנעדרות אותרה בחיפושים ומחולצת אלינו ע”י מסוק צבאי, העבירו לי צעירה כבת 21 בהכרה מלאה, עם חבלות קלות בגוף ופגיעות קור קלות, הכנסנו אותה לאמבולנס ולאחר טיפול ראשוני וחימום הגוף באמצעים רפואיים מיוחדים, פינינו אותה לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה ובמצב יציב וקל. היא סיפרה לנו שהם נסחפו עם הרכב, בתחילה הם שהו ברכב וברגע שהוא התחיל להתמלא במים הם יצאו מהרכב ונסחפו, היא נסחפה מספר קילומטרים כשהראש מחוץ למים עד שנבלמה בסלעים שם אותרה ע”י כחות החילוץ\,.

מיחידה 360 נמסר:

הבוקר אותרה אחת הנעדרות מהלילה, ע”י צוות מתנדבים מהמגזר הבדואי ממרחב נגב של יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי, המסייעים למשטרה בחיפושים לאור נסיונם העשיר כגששים. כוחות הביטחון והמתנדבים ממשיכים במאמצים לאיתור שני הנעדרים הנוספים.

אמיר אלהואשלה, מתנדב היחידה: ״לאחר שעות של חיפושים כשאנו נעזרים בגששים מהצוות במטרה להתחקות אחרי עקבותיהם של הנעדרים. המסוק הצבאי דיווח לנו ולכוחות המשטרה כי הוא מזהה בעומק השטח את אחת הנעדרות. היה מרגש מאוד להגיע ולחלץ אותה כשהיא בריאה ושלימה״.

נאסר אלפריגאת, מתנדב היחידה: ״בשעות אלו נמשכות הסריקות בעומק השטח על פי הכוונת וסיוע המסוק הצבאי וכוחות המשטרה שאיתם אנחנו מסונכרנים. נמשיך לחפש עד לאיתור וחילוץ כלל הנעדרים״.

מבית החולים סורוקה נמסר:
לאחר הערכה רפואית במלר״ד סורוקה, הוחלט לאשפז את הצעירה בת ה 20 שחולצה מהשטפון בנחל ציחור. היא תאושפז במחלקה לכירורגית לב חזה.

צילום: דוברות מד"א | דוברות המשטרה | יחידה 360

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן