news08.net/ads.txt

השייח יוסף אלבאז מלוד נעצר בחשד להסתה לאלימות ולטרור ברשת

המשטרה עצרה את השייח’ יוסף אלבאז מלוד בחשד להסתה ברשת. מעצרו בוצע בידי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב”ל) ביחידת להב 433. המשטרה צפויה לבקש את הארכת את מעצרו.

אלבאז פרסם שלשום בפייסבוק פוסט ובו קישור לסרטון המציג קטע מסרט, ולצדו קריאה לכאורה לפגוע בשוטרים. בסרטון נראים שני בני אדם רוצחים שוטרי תנועה כנקמה על כך שעיכבו אותם. בפוסט כתב אלבאז: “הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חוסר צדק…”.

שעות לפני מעצרו פרסם אלבאז פוסט נוסף, ובו התייחס לסערה שעורר הפוסט הקודם וטען כי אנשים ״יצאו מדעתם״. ״מי היה מאמין שחברי כנסת יבהלו כל כך מסרט אמריקאי ואדם שמביע את דעתו על הסרט״, כתב אלבאז, ״נחכה ונראה אם מדובר בכמה משוגעים או שמא …פשיטת רגל של המדינה. הזמן יראה את האמת״. בדבריו כיוון אלבאז לפנייתם של חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ ושמחה רוטמן (הציונות הדתית) לשר לביטחון פנים עמר בר לב בדרישה לעצור אותו.

יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר שהגיש תלונה אתמול נגד אלבאז לפרקליט המדינה שלומי אברמזון בגין הסתה לאלימות וטרור אמר, “אני שמח שהמשטרה נענתה לפנייתי. השלב הראשון במעצרו של המחבל הרוחני מבורך, עכשיו הגיע השלב למצות איתו את הדין ולהושיבו בכלא ולעקוב שלא ימשיך גם משם להפיץ את דברי השטנה וההסתה נגד יהודים”.

“אמשיך להאבק נגד הסתה לטרור ונגד מחבלים באיצטלה רוחנית, אין להם זכות לרגע אחד של נחת”, הוסיף. גם בארגון ‘עד כאן’ הגיבו למעצר. “הגשנו תלונה נגד השייח’ אתמול במשטרת לוד, אנו מברכים את משטרת ישראל על עילותם המהירה, שתוך פתוח מ-24 שעות הביאה למעצרו של השיח המסית. אנחנו נמשיך לעקוב, להתריע ולדווח למשטרה ובפני כלל הגורמים הרלוונטיים על כל פעילות של גורמי טרור שמנסים להכפיש ולפגוע בשוטרי, חיילי ואזרחי מדינת ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן