שלי בובריצקי מקבוצת ע.ל.ה מזכרת בתיה זכתה בעבר במקום הראשון באליפות ישראל בשחייה אומנותית בקטגוריית סולו נערות ובנוסף הישגים מעולים לכל קבוצות בנות המועדון. באליפות ישראל שנערכה השבוע, בבריכה הלאומית במכון וינגייט, ניצלו בנות הדוקט של נבחרת ישראל עדן בלכר ושלי בובריצקי שחשפו את התרגיל לראשונה, בין היתר לעיניה של השופטת הבינ"ל הבכירה גביראלה קובולאק, שזכו לתשואות גדולות.

עדן ושלי, אשר נבחרו כצמד הבכיר אשר ייצג את ישראל בשנה האולימפית על ידי המאמנת הספרדייה אנה טרס, מתכוננות בימים אלו לתחרות הקריטריון האולימפי שתיערך ב-30 באפריל בטוקיו, ועבורן היה זה מבחן חיובי ראשון בדרך ליעד, שהוא כמובן השגת הכרטיס האולימפי. בהמשך, יתחרו בשתי תחרויות הסבב העולמי בפאריס (6 במרץ) וביוון (3 באפריל).
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









