news08.net/ads.txt

השם החם של עולם הבידור הישראלי | “מהרגע הראשון שבן על הבמה, הקהל נשבה בקסמו והולך איתו יד ביד”

צניעות היא לגמרי שמו השני של בן יוסיפוביץ’, בוגר בימת הנוער ברחובות, אשר זכה השבוע בפרס השחקן בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים על משחקו בהצגה ״ספר השיאים של פוז״. ״מהרגע הראשון שבן על הבמה, הקהל נשבה בקסמו והולך איתו יד ביד”, נכתב בנימוקי השופטים. “לבן נוכחות כריזמטית מחשמלת ודרך יוצאת דופן לשחק תפקיד מוביל וביחד עם זאת לתת תחשוב של חוסר מאמץ וקלילות”.

בן יוסיפוביץ׳ מקבל את הפרס. (צילום: יוסי צבקר)

לחדשות אפס שמונה אמר יוסיפוביץ’: “ממש ממש כייף ומרגש. אני חושב שזה באמת לא ברור מאליו וזו באמת הצגה מדהימה וצוות יוצרים וקאסט פשוט נפלא. כייף שיש פסטיבל כזה שכל כך מיוחד וטוב וחכם ומאתגר את הילדים שלא מוותר על מקצועיות ועל אומנות”.

בפוסט מרגש באינסטגרם שהעלה יוסיפוביץ’ הוא ציין: “התחלתי לחשוב איך לסכם את החוויה המיוחדת של פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים ואז, בערב, הגיע פרס השחקן שבכלל ריגש ובלבל אותי. הפסטיבל הזה כל כך מיוחד. פסטיבל שהוא על טהרת הטוב וכזה שחוגג את האהבה שבעולם. קרן אור באפלה. עשרות הפקות, מהארץ והעולם, שמונגשות לילדים מצד אחד, אבל מתעקשות (ובצדק) לאתגר אותם רגשית, שכלית ואמנותית מצד שני. כמה כיף וזכות גדולה לקחת חלק בדבר כל כך חכם, רגיש, ויותר מכל – חשוב. אני רוצה להודות לוועדה האמנותית של הפסטיבל ולמארגניו על ההשקעה והאמונה, לתיאטרון חיפה, לשופטי התחרות, ולכל הילדים והילדות שהתגלגלו מצחוק וקראו בהתרגשות שהם רוצים לשבור שיא”.

“תודה לקאסט היקר והמוכשר, שהעברנו יחד חצי שנה מלאה בקסם ואושר; לכל היוצרות והיוצרים הנהדרים שעשו את ההצגה הזאת יפיפיה, פיוטית ומרגשת; לדוד גרוסמן, שכל מילה שהוא כותב היא פנינה; ולחד-קרן חובב אחת ויחידה, מחזאית, במאית ובת אדם רגישה, קשובה ומלאת אהבה. ואחרון חביב, אני רוצה להודות לפוז המתוק, שהוא הכי טוב בלהיות פשוט פוז”.

יוסיפוביץ’ החל את דרכו בבימת הנוער העירונית בקבוצות הדרמה והזמר ולימים המשיך לתיכון הארצי למדעים ואומנויות על שם תלמה ילין במגמת התאטרון. במקביל לשירותו הצבאי ביים ויצר מיצגים ל”פסטיבל פסלים חיים הבינלאומי ברחובות” ול”פסטיבל עכו” ולאחריו המשיך ללימודי משחק גבוהים בבית הספר לאומנויות הבמה שבמכללת “סמינר הקיבוצים”. מאז הוא מככב בשלל הצגות, כובש את ליבם של הצופים ותעשיית הבידור כבר סימנה לה את השחקן הזה, הילד של כולנו, כשחקן המבטיח, המרגש והאותנטי – לשנים ארוכות.

ללא ספק: "על הספקטרום" – בה משחק בן יוסיפוביץ’, משלנו – היא הזוכה הגדולה בטקס פרסי הטלוויזיה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן