news08.net/ads.txt

השרה איילת שקד: “צופה 3 מנדטים לבית היהודי בגדרה, צריך לשאוף גבוה”

מאות אוהדים, פעילים ורבנים הגיעו אל כנס השקת המטה והרמת הכוסית של הבית היהודי במושבה במעמד שרת המשפטים. יקותיאל תנעמי: “רוצה את תיק החינוך”

“יש לנו רשימה נהדרת ואני חושבת שהבית היהודי – כמו שאנחנו עושים דברים חשובים ומשמעותיים בשלטון המרכזי – כך אפשר לעשות דברים מאוד משמעותיים לציבור בשלטון המקומי”, כך פתחה שרת המשפטים, איילת שקד, את הדברים נשאה בכנס של הבית היהודי בגדרה, בהנהגת עו”ד יקותיאל תנעמי. יחד עם תנעמי ברשימה שמעון איגרא (מספר 2) ושאלתיאל זכריה (מספר 3).

מאות פעילים, אוהדים, רבנים ובני משפחה, הגיעו בצאת השבת את הכנס של יקותיאל תנעמי, מרחק הליכה מביתו ומשרד ברחוב ויצמן. רבים כיבדו אותו באירוע המכובד כולל כל המתמודדים לראשות המועצה ובראשם המכהן, יואל גמליאל, אשר זכה לשבחים מקותי, שהצהיר כי הוא תומך בו לראשות המועצה, בקדנציה הקרובה. במהלך דבריה, פנתה השרה שקד אל תנעמי ושאלה אותו לכמה מנדטים הוא מכוון ובאיזה תיק. בעוד הוא מדבר על שני מנדטים ריאליים, מבחינתו, אמרה השרה: “תמיד אני אומרת שהכי חשוב זה יום הבחירות וצריך להגיד לפעילים לבוא במהלך כל היום ולהביא את האנשים שתומכים בנו לקלפי. שאלתי את קותי מה הצפי שלו והוא ענה מינימום שני מנדטים אז אני אומרת שלושה מנדטים – צריך לשאוף גבוה, לאחד את הציבור שתומך בנו ולהביא אותו ביום פקודה לקלפי”.

לאחר מכן שאלה השרה את תנעמי על תכניותיו כחבר מועצה עתידי והוא ציין כי השאיפה היא לקבל את תיק החינוך. “חינוך זה בוודאי מאוד חשוב”, חידדה שקד, “בסופו של דבר משרד החינוך עובד בצמידות לרשויות המקומיות וזה לא סוד שבמפלגה יש את תיק החינוך ואנו בהחלט נרצה להחזיק בתיק הזה גם בממשלה הבאה. כשלמפלגה יש את תיק החינוך, יש גם השפעה גדולה על הנציגים המוניציפליים ואגב, אני יודעת שגדרה בכיוון הזה (של החינוך) מתפתחת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן