news08.net/ads.txt

השרה שקד: “חתמנו על הסכם היסטורי בין המועצות האיזוריות תמר וערבה תיכונה”

שרת הפנים, איילת שקד אישרה היום (רביעי) את ההסכם בין המועצות האזוריות תמר וערבה תיכונה להעברת שטחים ושינוי גבולות שיפוט אשר נחתם תוך שיתוף פעולה בין המועצות ולאור בקשתה של השרה להגיע להסכם זה מתוך ראיית התושב בקצה והובלה לצדק חלוקתי נכון יותר.

שיתוף הפעולה והגעה להסכם זה נעשה בהובלת מנכ”ל משרד הפנים יאיר הירש ולאחר מאמצים רבים של המשרד יחד עם מרכז השלטון המקומי, מרכז המועצות האזוריות, תנועת המושבים, התנועה הקיבוצית והאיחוד החקלאי, ובהתאם למדיניותה של השרה לעודד ולהוביל להסכמות ושיתופי פעולה בין הרשויות המקומיות.

ההסכם כולל העברת שטחים ושינוי גבולות שיפוט בין המועצות האזוריות:
* העברת שטחים מניבי ארנונה ממועצה אזורית תמר למועצה אזורית הערבה התיכונה.
* העברת שטחים מסוימים שייעודם הנוכחי שמורת טבע מערבה תיכונה לתמר מתוך כוונה להסב את ייעודם לעיבוד חקלאי.
* מתן שירותים של פינוי פסולת ושירותים עסקיים בין שתי הרשויות כפי שקיים עד היום.

שרת הפנים, איילת שקד: “חתמנו על הסכם היסטורי בין המועצות האיזוריות תמר וערבה תיכונה. ההסכם הוא ניצחון של ראיה אזורית והבנה של יכולותיה, תפקידיה וצרכיה של כל אחת מהרשויות. הסכם זה הינו נדבך נוסף במדיניותי מאז כניסתי לתפקידי כשרת הפנים, לעודד את הרשויות ליצירת שיתופי פעולה והובלה יחד בכל תחום לטובת תושבי הרשויות. שיתופי הפעולה מתבטאים הן באשכולות אזוריים, בהקמת אזורי תעסוקה והן בהסכמות לשינוי גבולות. אני מברכת את ראשי הרשויות אשר רואים בראש ובראשונה את התושב לנגד עיניהם”.

מנכ”ל משרד הפנים, יאיר הירש: ״הסכם זה הינו חלק ממדיניות השרה והמשרד ליצירת שיתופי פעולה בין הרשויות והגעה לצדק חלוקתי לטובת התושב שבקצה. זהו שיתוף פעולה נוסף הגורם לי לגאווה כי כשרוצים הכל אפשרי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן