news08.net/ads.txt

השרים אישרו: אלו ההגבלות שיימשכו עוד שבוע

משרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות פרסמו הבוקר (שלישי) הודעה משותפת, לפיה: מגבלות ההתקהלות כפי שחלו עד כה – יוארכו בשבוע נוסף. שרי קבינט הקורונה אישרו את הארכת ההגבלות במשאל טלפוני שקיימו אמש. ככל שלא תתקבל החלטה אחרת בוועדת החוקה, חוק ומשפט בכנסת, התקנות יהיו בתוקף עד יום שני (31.8). 

 

על פי החלטת השרים, התקהלות בשטח פתוח מותרת עד 30 אנשים, ובשטח סגור תותר התקהלות של עד 20 איש. גם כללי הריחוק החברתי נותרו כפי שהיו, ועל האזרחים לשמור על מרחק של 2 מטר זה מזה, במידה שהדבר אינו אפשרי יש לצמצם את כמות האנשים בהתאם.

חל איסור לקיים אירועים כמו כנס, מסיבה, פסטיבל, טיול מאורגן, טקס (כולל טקס דתי) שמספר המשתתפים בהם עולה מגבלות ההתקהלות. האיסור חל גם על אירועים במרחב הפרטי או הציבורי, וגם על אירוע שמתקיים בתוך מקום ציבורי או עסקי. הכללים הללו לא חלים על אנשים הגרים יחד ועל מלווה לאדם עם מוגבלות.

בנסיעה ברכב פרטי, מותרים 2 נוסעים בנוסף לנהג. פעילות במתקני כושר, מתקני שעשועים, בגנים ובפארקים הציבוריים, תתאפשר תוך שמירה על ריחוק פיזי ומניעת התקהלות. הרשות המקומית תציב שלט לעניין חובת עטיית מסיכה ושמירת מרחק סמוך למתקני שעשועים ציבוריים. עוד הנחיות משרד הבריאות שנותרו בעינן הן ההתנהלות בעת מחלה. אסור לצאת מהבית אם יש חום, ויש להמתין כ-48 שעות אחרי שהחום חלף. אין להיכנס למקום ציבורי או עסקי בעת מחלת חום או בעת הופעת תסמינים נשימתיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן