news08.net/ads.txt

בתום דיון שקיים הבוקר (ה’) עם שרים ואנשי מקצוע, ייכנס בנימין נתניהו הערב ב-20:30 את מליאת הממשלה לדיון בנושא הצעדים הנדרשים לנוכח העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה. לממשלה יומלץ על הטלת סגר בסופי שבוע, הגבלת התקהלויות בחוץ עד 20 איש, התקהלויות במקומות סגורים עד 10 אנשים, סגירת חדרי כושר, סגירת מסעדות והתרת משלוחים בלבד. סוגיית הטלת סגר מחייבת חקיקה, כך שהיא לא רלוונטית לסוף השבוע הקרוב.

 

בדיון הדחוף שמקיים ראש הממשלה, שוקלים השרים מספר אפשרויות ביניהן סגירת הקייטנות ובתי הספר של החופש הגדול, סגירת המכללות ומעבר ללימוד מקוון והגבלת ההתקהלות הציבורית עד 10 אנשים. עוד שוקלים בממשלה לסגור את חופי הים ובתי התפילה, לסגור את המסעדות ולהשאיר רק את המשלוחים, לסגור את הבריכות, סטודיו וחדרי הכושר ולצמצם את פעילות התחבורה הציבורית.

בהמשך לעדכון של משרד הבריאות, סך הנדבקים מתחילת המגפה עלה ל-44,714, כש-24,234 מהם חולים פעילים. 204 חולים נמצאים במצב קשה, 57 מונשמים ומספר הנפטרים כתוצאה מסיבוכי הנגיף עלה ל-380. מספר הבדיקות שנעשו אתמול הגיע ל-28,704 כשאחוז הבדיקות החיוביות עמד על 6.8%, בדומה לאחוזים שראינו בשבועות האחרונים מאז מספר הבדיקות עלה באופן משמעותי.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן