news08.net/ads.txt

השריף החדש של קריית משה, גיא צור: “תושבי השכונה יקבלו מימון לביצוע עבודות איטום ותחזוקת הגגות”

מינהלת ההתחדשות העירונית – קריית משה בעיריית רחובות ומשרד השיכון והבינוי פועלים לביצוע עבודות איטום ותחזוקת גגות לבניינים משותפים שעומדים בתנאי הסף בשכונת קריית משה. וועדי הבתים של בניינים שיעמדו בתנאי סף שיפורסמו, ושלא תוקצבו לצורך תיקון הגגות מאז ה-1.1.2013, מוזמנים להגיש הצעות לקבלת סיוע במימון.

ההצעות תדורגנה לפי שני קריטריונים: אחוז הסכמות הדיירים (50%) ואחוז הדיור הציבורי בבניין (50%). ככל שאחוז ההסכמות ואחוז הדיור הציבורי גבוהים יותר, הציון יהיה גבוה יותר. ההצעות שתדורגנה במקומות הגבוהים תיבחרנה למימוש הפרויקט עד למיצוי התקציב. כמו כן, במסגרת זו ניתן יהיה להגיש גם פניות פרטניות של כניסות ספציפיות בבניינים שהם בעלי מבנה מדורג, בהם אפשר לבצע שיפוצים באופן נפרד מהכניסות האחרות (בשונה מבניינים בעלי גג אחיד לכל הכניסות).

וועדי הבתים של הבניינים שיזכו בסיוע במימון לתיקון הגגות יתבקשו להתקשר עם קבלן שהם יבחרו, מתוך מאגר הקבלנים שהקימה האגודה לתרבות הדיור אשר תשמש כזרוע ביצועית של משרד השיכון.

קריית משה הדמיה
כך תיראה קריית משה, בקרוב, לאחר פרויקט ההתחדשות העירונית

לדברי ראש העיר, רחמים מלול: “משרד השיכון ועיריית רחובות פועלים במגוון דרכים לרווחת התושבים בשכונה כבר מעכשיו, בזמן שאנו עוסקים באישור התוכניות להתחדשות עירונית בשכונה. אחת מהן היא תיקון הגגות של הבתים המשותפים בשכונה, ואני מקווה כי התושבים ינצלו את מלוא התקציב המוקדש לכך”.

בשיחה עם ניוז אפס שמונה בירך חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית על המהלך. צור, משקיע שעות רבות מידי יום בלימוד אודות ההתחדשות העירונית ואף מקיים פגישות רבות בנושא. “לשמחתי הרבה, תושבי קריית משה יקבלו מימון לביצוע עבודות איטום ותחזוקת הגגות”, אמר צור. “בשכונה הזו יבוצע למעשה מהפך מבחינה חזותית וכולנו מודים למשרד השיכון, שמשלב עמנו מאמצים לטיפול בצורכי השכונה, עוד בטרם ההתחדשות העירונית בשכונה. אני קורא לוועדי הבתים שזקוקים לשיפוץ גגות ועומדים בתנאי הסף, להגיש את המסמכים הנדרשים ולנצל את התקצוב, שנועד עבורם”.

ד”ר אור גולדפרב, ראש מנהלת ההתחדשות העירונית בקריית משה הוסיפה: “הפעילות שלנו ושל משרד השיכון תעניק מענה לאחד הצרכים החשובים של תושבי השכונה, במטרה לקדם גם את שיפור איכות החיים בתקופת הביניים, עד ליציאה לפועל של ההתחדשות העירונית שצפויה להתרחש בשנים הקרובות”.

נציין כי את המסמכים להגשת ההצעות ניתן לקבל במינהלת ההתחדשות העירונית שבקריית משה, מול רחוב טוכמן מספר 108 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-15:00 / באמצעות פניה לדוא”ל [email protected] / בטלפונים08-9571881/2. המועד האחרון להגשה: 10.3.19.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן