news08.net/ads.txt

השריפה בגדרה: 14 פונו באורח קל לאחר ששאפו עשן, צפו בתמונות וסרטון וידאו

דרמה ברחוב פינס בגדרה, הערב (רביעי) כאשר בשעה 22:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על שריפה – בעקבות כך הוזרמו כוחות רבים של רפואה והצלה אל הזירה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן 14 נפגעים בגילאי 15-30 במצב קל ובהכרה מלאה לאחר ששאפו עשן.

זירת האירוע, באדיבות מד”א

מדוברות כיבוי אש ברחובות נמסר כי לוחמי האש חילצו 3 ילדים מתוך הבית במצב קל – אשר הועברו להמשך טיפול של מד”א. כמו כן 11 ילדים יצאו עוד בטרם כוחות הכיבוי הגיעו.

מאיחוד הצלה נמסר כי עשרות נערים וצעירים (בעלי צרכים מיוחדים) שאפו עשן כתוצאה מדליקה שפרצה בהוסטל לילדים עם אוטיזם ברחוב פינס בגדרה. ארי שמש חובש באיחוד הצלה: “עקב העשן ואופי האירוע נכנסנו מספר רב של חובשים לסייע לכוחות הכיבוי להוציא את כלל החוסים מהמבנה כשהם בהכרה וסובלים מבעיות נשימה קלות עקב שאיפת עשן”. עוד צוין כי צוותי חוס”ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה מעניקים סיוע למספר נפגעי חרדה.

**

וידאו ותמונות מזירת האירוע בגדרה – באדיבות דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן