news08.net/ads.txt

השר איתמר בן גביר הגיע ללוד: “ראש העיר הזעיק אותי בעקבות רצף של אירועים לאומניים ופליליים”

בן גביר: “על רקע אירועי הירי בלוד בימים האחרונים הגעתי לסיור עבודה בעיר. נילחם בפשע ובעזרת השם ננצח!”

השר איתמר בן גביר נעתר לבקשתו הדחופה של ראש עיריית לוד, עו”ד יאיר רביבו, להגיע לסיור בעיר בעקבות המצב הבטחוני. בן גביר סייר בלוד, יחד עם מפכ”ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, יו”ר הועדה לעובדים זרים חה”כ אליהו רביבו, וראש העיר לוד יאיר רביבו. במהלך הסיור הוצגו אתגרי המשטרה בעיר לוד והאמצעים השונים בהם נוקטת המשטרה לחיזוק תחושת הביטחון של התושבים בעיר. לאחר מכן נפגשו השר, חה”כ, ראש העיר והמפכ”ל עם תושבי העיר ושמעו מהם על חיי היומיום ועל מה שנדרש לעשות להגברת ביטחונם וביטחון ילדיהם.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב בן גביר: “על רקע אירועי הירי בלוד בימים האחרונים הגעתי לסיור עבודה בעיר. נילחם בפשע ובעזרת השם ננצח!”

“אני מודה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אשר נעתר לבקשתי והגיע הערב לסיור דחוף בלוד, יחד עם מפכ”ל המשטרה וכל סגל הפיקוד הבכיר מהמחוז ומהמרחב במשטרה”, אמר רביבו. “בסיור החשוב השתתף גם אחי, חבר הכנסת אליהו רביבו, כשעל סדר היום, חיזוק המשילות וההרתעה, פעילות נחושה ומתמשכת כנגד אירועי הירי והאלימות הגואה בחברה הערבית, חיזוק משטרת לוד בתקנים ובכח אדם, קידום חקיקה נחושה והחמרת הענישה כנגד עבריינים הפוגעים באיכות חיינו התושבים, יהודים וערבים כאחד”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הוסיף: “אני נמצא בעיר לוד אחרי שראש העיר הזעיק אותי למקום בעקבות רצף של אירועים לאומניים ופליליים. אתמול הצגנו תוכנית שתעזור, תפעל ותעשה נגד מחוללי הפשיעה בעיר, תוכנית שתביא פיתרון של משמר לאומי, תוכנית שתביא תקציבים למשטרה. אבל בעוד שהתוכנית הזו תצא לפועל בעוד כמה חודשים, אני יודע שכבר עכשיו, אנחנו מחוייבים, הרגע הזה לעשות ככל שביכולתינו. קיימתי הערכת מצב עם המפכ”ל ואמרתי שהמדיניות היא חד משמעית לטפל באותם מחוללי פשיעה ולהילחם בהם”.

לח”כ אליהו רביבו אמר: “אתה אחד מחברי הכנסת הכי חרוצים הכי פועלים למען לוד, למען הפריפריה למען כל תושבי מדינת ישראל. אתה שליח ציבור, כמו אח שלך היקר, שיש לי זכות להכיר אותו זמן רב ונקווה לעשות בשותפות למען העיר הזאת, למען התושבים כאן ולמען מדינת ישראל כולה”.

מנגד השיב יו”ר הועדה לעובדים זרים, חבר הכנסת אליהו רביבו: “אני מודה לשר איתמר בן גביר על הרצינות הרבה שהוא מייחס לנושא הערים המעורבות ועל הבנתו שהטיפול בכך הוא צורך לאומי מהשורה הראשונה. אין לי ספק שיחד עם השר נוכל להוביל את השינויים והחקיקה הנדרשים שהתושבים כה מייחלים להם מזה שנים ארוכות, לטובת כל מדינת ישראל ואזרחיה מכלל המגזרים.”

רביבו אמר לבן גביר: “אני רוצה להודות לך אדוני השר שבאת בהתראה קצרה. ראיתי בדיון שאתה מונח בפרטים, אתה מחזק את המשטרה כמו כולנו, אנחנו מחויבים לתמוך בהצעת החוק להביא לפה משמר לאומי ולתת שכר מכובד לשוטרים. העיר לוד היא עיר חשובה במרכז הארץ והמשילות היא דבר גדול שהוא הבסיס להתפתחות העיר. אני יודע שכשאתה עכשיו שם, אתה תעקוב ותראה. בשם תושבי לוד תודה רבה שבאת היום ועל מה שתעשה למעננו”.

סגן ראש העיר גיל חדד סיכם: “כולי תקווה שנראה שינוי בביטחון האישי בלוד. תודה מיוחדת לראה״ע יאיר רביבו הפועל רבות למען נביטחון האישי של תושבי לוד”.

צילום: פייסבוק | צילום מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן