השר בן גביר בגדרה: “מתחייב לעשות הכל כדי להחזיר לכאן את הביטחון”

בן גביר התייחס לביטחון התושבים במושבה ובכל המדינה כולה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לגדרה בעקבות פרשת האונס עליה שהפכה לשיחת סוף השבוע במדינה כולה.

השר בן גביר הגיע לשמוע את תושבי המושבה  ושוחח איתם על תחושת הביטחון הכללית. תושבות האיזור אמרו לשר כי הן מפחדות לצאת מהבית, וסיפרו לשר כי בעיר גדרה מתגוררים 35,000 תושבים, אך יש בה עשרה שוטרים בלבד.

השר הבטיח לתושבים כי הוא מחוייב לביטחון של האזרחים: “זה במשמרת שלי, ואני מתחייב לעשות הכל כדי להחזיר לכאן את הביטחון”.

השר בן גביר הוסיף ואמר: “האירוע הזה הוא אירוע נורא ואיום ואני מקווה שתוך זמן קצר ימצאו את בן העוולה שעשה את זה”. כידוע, הערב נמצא החשוד המרכזי ושישה נוספים נעצרו.

“אני באתי לכאן גם כדי לדבר באופן כללי על תחושת הביטחון. אנשים כאן, ולא רק כאן, גם בכפ”ס ובראשון ובנצרת, מרגישים לא בטוחים. צריך לעשות שינוי מאוד רציני, על זה אני עובד, על זה אני נלחם 24/7, כדי שיהיה משמר לאומי, כדי שיהיה כח וכדי שנוכל שיהיו לנו את הכלים להחזיר את הביטחון. מבחינתי זה גם מנהיגות, להגיע לכאן, להסתכל לתושבים בעיניים ולומר להם: אתם זכאים לביטחון. יש לנו שוטרים נפלאים שעושים עבודה מאוד מאוד קשה, אבל מצד שני, חסרים תקציבים, חסרים תקנים, חסרים אנשים והתפקיד שלי זה לספק להם את זה”, סיכם בן גביר, שלווה על ידי ראש המועצה יואל גמליאל.

כפי שפורסם בצאת השבת בחדשות 08, ימ”ר מרכז עצרה לפני זמן קצר (שבת), במסגרת מצוד מבצעי שנוהל בפיקוד ממ”ז מרכז, חשוד באונס אישה בגדרה וכן עצרה שישה חשודים נוספים בני הפזורה הבדואית.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, פיקד החל משעות הבוקר על חפ”ק מיוחד שהוקם במטה המחוז, בו ניהלו בלשי ימ”ר מרכז, יחד עם מערכי משטרה נוספים, מצוד אחר החשוד באונס של תושבת גדרה, בשנות ה-30 לחייה בדירתה אתמול לפנות בוקר. בתוך כך, קציני ימ”ר מרכז סקרו בפני הממ”ז את ממצאי החקירה והמצוד, לרבות ממצאים פורנזים, תיעודיים ואמצעים טכנולוגיים נוספים, המצביעים על חשד כלפי בני משפחה אחת, שככה”נ עובדים בעיר. ניצב אבי ביטון שיבח את פעילות כלל מערכי המשטרה עד למעצר החשודים בתיק, והדגיש כי ההחלטה להטיל את החקירה והמצוד על היחידה המרכזית של המחוז, איפשֹרה הפעלת יכולות ואמצעים מיוחדים, במטרה להגיע לחקר האמת ומעצר מהיר.

הממ”ז אישר את כלל פעולות המצוד ומהלכי החקירה הגלויות והסמויות, ובכלל זה מעצר החשודים בנקודות זמן ומקום רלוונטיים, בארץ ובשטחי איו”ש, לשם קידום החקירה, לצד השבת הבטחון הנדרש לציבור.

ראש המועצה המקומית יואל גמליאל: “אני מברך את משטרת ישראל על לכידתו של החשוד באונס המזעזע שהתרחש בגדרה ביום שישי האחרון. כולי תקווה, יחד עם כל קהילת גדרה – שנראה החמרה משמעותית בענישה ומיצוי הדין עם הפושע הנתעב. הנחיתי את השיטור העירוני להגביר את הסיורים בשכונת גולדה בפרט ובכל גדרה בכלל. אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ביטחונם של התושבים בכל זמן”.

על פרשת האונס המזעזעת בשכונת גולדה בגדרה – פורסם לראשונה בחדשות 08.

צילום: דוברות השר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן