news08.net/ads.txt

אחרי 25 שנה: תחנת כיבוי חדשה במודיעין

בטקס השתתפו נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר דדי שמחי, מפקד מחוז מרכז טפסר אייל כספי, ראש העיר חיים ביבס ומפקד תחנה אזורית איילון טפסר משנה אורן שישיצקי.

התחנה החדשה היא בשטח של 1500 מ״ר, הקומה הראשונה תשמש את לוחמי האש ובקומה השניה נבנו משרדים וחדר דיונים. התחנה תיתן מענה מבצעי לעיר מודיעין ולכל הישובים הסמוכים לה. השר לביטחון הפנים עמר בר לב קשר בין גבורת החשמונאים לגבורת לוחמי האש שמגנים מדי יום על בטחונם של אזרחי מדינת ישראל ״בזכותכם אנחנו יכולים לחיות בשקט. אני שמח כי כיום ניתנים לכם אמצעים נוספים לביצוע המשימה. וזאת על-מנת להתמודד עם האתגרים המאפיינים את גזרת התחנה״.

נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר דדי שמחי אמר בטקס כי מחוז מרכז ותחנת איילון קיבלו תחנה שתתפתח בהמשך לתחנה אזורית, כיאה לגודלה של העיר מודיעין: ״אזרחי מודיעין בידיים טובות, נמשיך לפעול בנחישות, מקצועיות ומסירות אין קץ להצלת חיים ושמירתם״.

מפקד מחוז מרכז טפסר אייל כספי אמר: ״התחנה החדשה תפעל לא רק במענה המבצעי, היא תשמש מרכז חברתי חינוכי לצופי האש, מתנדבים וביקורים של ילדי העיר. נעסוק בשיתוף העירייה בהסברה ונקדם את תחום ההגנה בעיר ובאישורי התעשיה״.
טפסר כספי הוסיף כי התחנה תיתן מענה לשריפות בשטחים הפתוחים המקיפים את העיר וכן לשריפות בשטח האורבני.

ראש עיריית מודיעין-מכבים -רעות חיים ביבס: ״אחרי כמעט 25 שנים בה פעלו לוחמי האש בתחנה במתחם הקרוונים בכניסה לעיר, אני שמח שהגענו לרגע הזה של פתיחת תחנה חדשה בעיר. מאחל ללוחמי האש לצאת מהתחנה רק לתרגילים״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן