השר מיקי זוהר לפורום העצמאים: “אדרוש כינוס קבינט חברתי כלכלי לדיון במצב ענף התרבות והאירועים”

“קיבלנו אוזן קשבת והבטחה ברורה לפעולה. אני מאוד מקווה שהשר יפעיל את כל הכוחות העומדים לרשותו על מנת לאושש את כל אותם נפגעים”.

פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות, יחד עם מטה מאבק ענף התרבות והאירועים, קיימו פגישה עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר והציגו בפניו את התדרדרות ענף התרבות והאירועים. השר זהר: “לא אתן לעסקים מהתחום לקרוס בגלל המלחמה”

ביוזמת פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות נערכה אתמול (שלישי) פגישה מיוחדת של הנהלת הפורום ומטה מאבק ענף התרבות והאירועים עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר. במהלך הפגישה הציגו נציגי הפורום את המשבר המעמיק בענף, כאשר תחומים רבים בו עוד לא חזרו לפעילות ואחרים באחוזי פגיעה גבוהים בהכנסות והם חווים קריסה כלכלית על כל המשתמע מכך.

בסיום הפגישה הודיע השר זוהר כי בכוונתו לדרוש מראש הממשלה ושר האוצר כינוס מיוחד ודחוף של הקבינט החברתי כלכלי בקרוב כדי להעלות את הנושא ולמצוא דרכים לפתרון: “אני כשר התרבות והספורט לא אתן לעסקים מהתחום לקרוס בגלל המלחמה”.

רמי בז’ה, יו”ר פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות: “ביקשנו להציג בפני השר באופן בלתי אמצעי את המשבר הכלכלי שחווים העצמאים בענף התרבות הפרטית ובעיקר האירועים בימים אלו. קיבלנו אוזן קשבת והבטחה ברורה לפעולה. אני מאוד מקווה שהשר יפעיל את כל הכוחות העומדים לרשותו על מנת לאושש את כל אותם נפגעים”.

המצולמים בתמונה מימין לשמאל: רמי בז’ה, מירי צ’לנוב, קסם רוזנבלט, אלון מור, השר מיקי זהר, עופר שטרית, לינדה אביטן ואיילת שוורץ.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תיירות, תרבות ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פורום העצמאים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן